زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح زورگیر و کشف ۲۹ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد خبر داد.

زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر در خرم‌آباد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سارقان، مأموران پلیس آگاهی استان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح زوگیر در خرم‌آباد شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۵ نفر اعضای این باند مسلح و زورگیر را در اطراف خرم‌آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان سوژه‌های خود را در زمان و مکان‌های مختلف از جمله، تاریکی شب، بی‌راهه‌ها، مکان‌های خلوت، محورهای فرعی و روستایی و غیره انتخاب و با استفاده از سلاح گرم اموال آنان را سرقت می‌کردند.

سردار الهی اضافه کرد: سارقان تاکنون به ۲۹ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند و مقادیر زیادی اموال مسروقه و سلاح و مهمات از آنان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه مال‌باختگان شناسایی و اموال کشف شده به آنان تحویل شده است، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با افراد زورگیر و اراذل‌واوباش خط قرمز پلیس است، به هم استانی‌ها توصیه کرد ضمن حفاظت از اموال خود و توجه جدی به توصیه‌های پلیسی، هرگونه موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها