۳۵ هزار بطری آب آشامیدنی در مناطق درگیر تنش آبی خوزستان توزیع شد

۳۵ هزار بطری آب آشامیدنی به همت پایگاه‌ های مقاومت بسیج هویزه، بهبهان و ماهشهر بین مناطق درگیر تنش آبی در خوزستان توزیع شد.

۳۵ هزار بطری آب آشامیدنی در مناطق درگیر تنش آبی خوزستان توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هویزه با اشاره به توزیع ۱۵ هزار عدد بطری آب آشامیدنی به همت جهادگران در مناطق درگیر تنش آبی اظهار داشت: به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ، بسیج سازندگی و همیاری جهادگران هویزه، بسته‌های آب بین خانواده‌های مناطق مختلف این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حاتم عبیداوی ادامه داد: ۱۰ دستگاه خودروی وانت نیسان حاوی بسته‌های آب معدنی، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته آب آشامیدنی تهیه شده توسط سپاه، بسیج، دانشجویی خوزستان و خیرین شهرستان اندیمشک را در روستاهای بعینیه ۱و۲، روستای هورت عاگول، بیت آلوس، حساسنه بالا، سعدون یک و ۲، یزدنو، بوکرم الله، بگعان، خطور، بنی نعامه، دغاغله، سمومیه، روستای امام زاده خضر، مالحه یک و ۲ توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه تانکرهای آبرسانی نیز کار تامین آب شرب و احشام را انجام می دهند، گفت: گروه های جهادی و بسیجیان در ۱۳ روز گذشته تاکنون ۲۲۰ سرویس آبرسانی را با تانکر به این مناطق انجام داده اند.

اعزام ۳۰ تانکر آبرسانی به مناطق درگیر تنش آبی در خوزستان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر از اعزام تانکرهای آبرسانی به مدت ۳۰ روز برای آبرسانی به مردم هویزه خبر داد.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی تصریح کرد: پایگاه بسیج پتروشیمی شهید تندگویان با همراهی سپاه و بسیج سازندگی ناحیه ماهشهر کار آبرسانی با تانکر های آب به مردم هویزه را انجام می دهند.

وی افزود: همچنین به همت بسیجیان جهادی ۳۰ تانکر آبرسانی به مدت یک ماه تا زمان برطرف شدن کم آبی به روستاهای هویزه آبرسانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر گفت: با تلاش و همدلی مجموعه سپاه و بسیج و تمامی اقشار مردم برای مقابله با تنش آبی و خدمت به مردم استان تلاش می کنیم.

ارسال ۲۰ هزار بطری آب آشامیدنی از طرف مردم بهبهان به مناطق درگیر تنش آبی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهبهان از توزیع ۲۰ هزار عدد آب آشامیدنی و راهی شدن تانکر آبرسانی به مناطق درگیر کم آبی خبرداد و گفت : جهت خدمت به مردم و کمک به حل مشکل آب برخی از شهرستان های استان بخصوص شهرستان های حمیدیه، شادگان و هویزه، مردم بهبهان با همدلی و همراهی از طریق پایگاه های مقاومت بسیج بیش از ۲۰ هزار بطری آب معادل ۶۰۰ میلیون ریال را جمع آوری و برای ارسال به این مناطق و توزیع توسط قرارگاه آبرسانی حضرت عباس آماده کردند.

سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور تصریح کرد: جهادگران تا آخرین روز از تنش آبی در این مناطق برای کمک به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

بخشی از روستاها و مناطق حاشیه‌ای خوزستان به دلیل خشکسالی و کمی بارش ، با مشکل کم آبی و بی آبی روبه‌رو هستند.

پیش از این بسیج سازندگی سپاه خوزستان آبرسانی به مناطقی از شهرستان هویزه و چند شهر و روستای دیگر استان را با تانکر آغاز کرد و این خدمت رسانی تا برقراری آب پایدار در این مناطق ادامه دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهرام
    0

    چقدر زیاد و اصراف ؟؟ این کار باعث نشود که خدای ناکرده آخوندها در قم دچار کم آبی شوند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها