هوای مناطق شرقی و شمالی اصفهان گرم تر می‌شود

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دما و احتمال غبارآلودگی هوا به ویژه در مناطق شرق و شمال استان خبر داد.

هوای مناطق شرقی و شمالی اصفهان گرم تر می‌شود

نوید حاجی بابایی اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی پدیده غالب مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان است، افزود: دو روز آینده احتمال خیزش گردوغبار بسیار ضعیف است اما از عصر جمعه با شدت یافتن وزش باد، وقوع گرد و خاک محلی در شهرهای نائین و اردستان در شمال استان و همچنین شرق اصفهان دور از انتظار نیست این شرایط در روزهای شنبه و یکشنبه نیز محتمل است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا به ویژه در مناطق شرق و شمال استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد گرم‌تر می‌شود، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

حاجی بابایی اضافه کرد: کاشان در این مدت با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها