رئیس هیئت تکواندو استان خبر داد:

درخشش تکواندو کاران بوشهری در عرصه بین‌المللی

تکواندو کاران بوشهری موفق به کسب دو مدال نقره و برنز در مسابقات بین المللی پومسه فیلیپین شدند.

درخشش تکواندو کاران بوشهری در عرصه بین‌المللی

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر در این باره اظهار کرد: این دور از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در قسمت انفرادی، تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد.

سید جلال سید مردانی افزود: فدراسیون تکواندو ایران نفرات برتر مسابقه قهرمانی پومسه کشوری اردیبهشت ۱۴۰۰ را به مسابقات بین المللی فیلیپین معرفی کرد و ستایش کاظمی از باشگاه نادری بوشهر در رده سنی ۸ تا ۹ سال و محمد هادی نجف پور از باشگاه ساعی بوشهر در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال دو نفر از نمایندگان ایران در این مسابقات بودند.

وی ادامه داد: پومسه روهای استان بوشهر با اجرای دقیق حرکات نمایشی خود و پشت سر گذاشتن حریفان بنام کشورهای مدعی بار دیگر بر قدرت تکوندو استان بوشهر صحه گذاشتند و با شایستگی مدال‌های رنگین بین المللی را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر بیان کرد: در شرایط پاندمی کرونا با برنامه‌ریزی که داشتیم تمرینات و فعالیت‌های پومسه به صورت غیرحضوری ادامه پیدا کرد و با برگزاری مسابقات متفاوت سعی شده انگیزه تلاش و حفظ آمادگی را در سطح بالایی قرار دهیم.

ستایش کاظمی و محمد هادی نجف پور ، تکواندو کاران بوشهری در مسابقات تکواندوی بین‌المللی که در فیلیپین برگزار شد به ترتیب با قرار گرفتن بر سکوی دوم و سوم به مدال نقره و برنز رسیدند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها