رییس مرکز آزمون استان:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

رییس مرکز آزمون استان سیستان وبلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور ١٤١٥ نفر از داوطلبان استخدام آموزش و پرورش در استان فردا جمعه اول مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

منصور تاجری افزود: این آزمون در سیستان و بلوچستان که در سطح کشور بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد در هشت شهرستان زاهدان ، زابل، ایرانشهر، سراوان، چابهار، نیکشهر، دلگان، راسک و در ده حوزه امتحانی برگزار می شود که امسال با توجه به شرایط بهداشتی موجود متاثر از کرونا ویروس و با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور رفاه حال داوطلبان و تسهیل در رفت و آمدهای شهرستانی حوزه های امتحانی را در جای جای شمال و جنوب استان گسترش داده ایم، به گونه ای که در شمال استان تعداد حوزه ها را به سه حوزه افزایش داده و در جنوب استان هم تعداد حوزه های شهرستانی را به شش شهرستان افزایش داده ایم .

تاجری اضافه کرد: این داوطلبان که جمعیت غالب آن را خانم ها تشکیل می دهند در صورت قبولی در آزمون به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و به تدریس دروس مرتبط با علوم قرآنی و غیره می پردازند .

وی خاطر نشان کرد: آزمون راس ساعت ٩ صبح در محل های برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز و محل آزمون حوزه زاهدان نیز دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها