منتظر گوشی «گلکسی S۲۱ FE» سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد نباشید!

سامسونگ دومین رویداد مهم سال را طی روز‌های آینده برگزار می‌ کند، انتظار داریم در این رویداد اقدام به معرفی ۲ گوشی هوشمند تاشو، گلکسی۲ و دو ساعت هوشمند جدید کند.

منتظر گوشی «گلکسی S۲۱ FE» سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد نباشید!

در حالی که امسال انتظار گلکسی نوت ۲۱ جدید را نداریم، در ابتدا اعتقاد بر این بود که نسخه ارزان قیمت سری S۲۱، گلکسی اس ۲۱ FE، در این مراسم معرفی می‌شود.

طبق گزارش‌های جدید، گلکسی S۲۱ FE در رویداد Unpacked آینده رونمایی نخواهد شد. درواقع LetsGoDigital اسناد رسمی سامسونگ را مشاهده کرده است که تأیید می‌کند نسخه ارزان قیمت S۲۱ در این مراسم معرفی نمی‌شود.

بر این اساس انتظار داریم در ماه اکتبر (مهر ماه) یا بعد از آن، پرچمدار ارزان قیمت سری S را ببینیم. انتظار می‌رود گوشی گلکسی S۲۱ FE با پنل ۶.۴ اینچی FullHD + Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز وارد بازار شود.

همچنین وضعیت پشت بدنه پلاستیکی است و بااندروید ۱۱ از جعبه خارج می‌شود. تراشه این نوع ارزان قیمت S۲۱ توسط اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین خواهد شد، اما ممکن است، نوع دیگر آن با تراشه Exynos ۲۱۰۰ به دلیل محدودیت‌های عرضه تراشه ارائه شود. گوشی S۲۱ FE در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش و سبز مشاهده شده است.

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها