اتصال ۳ روستای یزد به شبکه دیجیتال صدا و سیما/ روستاهای محروم به شبکه‌ های دیجیتال صدا و سیما متصل می‌شوند‌

با افتتاح ایستگاه دیجیتال مزرعه میان بخش خضرآباد ۳ روستای این بخش به شبکه دیجیتال صدا و سیمای کشور متصل شدند.

اتصال ۳ روستای یزد به شبکه دیجیتال صدا و سیما/ روستاهای محروم به شبکه‌ های دیجیتال صدا و سیما متصل می‌شوند‌

آیین افتتاحیه ایستگاه تلویزیونی روستای مزرعه میان بخش خضرآباد شهرستان اشکذر با حضور محمدصالح جوکار، رئیس مجمع نمایندگان یزد و نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت: صدا و سیمای یزد و مدیرکل این نهاد همکاری و تعامل بسیار خوبی با نهادهای استان یزد داشته و دارد.

وی تصریح کرد: یکی از نمودهای عینی این مدیریت شایسته را می‌توان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان دید که به ویژه در سه سال اخیر شاهد آن بودیم.

استاندار یزد افزود: رفع نقاط ضعفی که در حوزه ارتباطی به ویژه روستاهای مناطق محروم استان داشتیم یکی از اقدامات بسیار خوبی انجام شد و با تفاهم نامه صورت گرفته، زمینه کمک استان هم به این حوزه فراهم شد و در قالب این موضوع هم اقدامات و فعالیت‌های خیلی خوبی در استان صورت گرفت.

طالبی گفت: علاوه بر زیرساخت‌های فیزیکی، استان یزد با صدا و سیما تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی از جمله در تولید سریال‌های فاخر برای استان یزد داشتیم و امیدواریم که انشاالله پس از تکمیل مراحل ساخت، مردم عزیزمان در استان و کشور شاهد نتایج این زحماتی باشند که با زحمات مدیریت صدا و سیمای یزد انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این سریال‌ها از ظرفیت هنرمندان و فضاهای استان یزد بهره‌گیری شده است گفت: امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند و یزد بتواند خودش و داشته‌های خودش را بیش از گذشته به کشور معرفی کند.

استاندار یزد گفت: خوشبختانه ما در بخش خضرآباد در سال‌های گذشته شاهد اقدامات و فعالیت‌های خوبی چه در تامین آب شرب مورد نیاز روستاها و چه در سایر زیرساخت‌ها از جمله تامین گاز بودیم.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد هم در این مراسم اظهار داشت: این پروژه در راستای تفاهم‌نامه پوشش صد درصدی دیجیتال در استان آماده بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیمای یزد در جایگاه و رتبه بسیار خوبی در کشور قرار دارد گفت: به لحاظ درصدی، استان یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و اخیرا در راستای همان تفاهم‌نامه 13 فرستنده دیگر خریداری شده و به زودی راه اندازی و انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد افزود: در سال 94 هزینه دیجیتال شدن هر ایستگاه 50 میلیون بود ولی الان این هزینه به بیش از 600 میلیون تومان رسیده است.

پهلوانیان خاطرنشان کرد: در سه روستای مزرعه میان، دولاب و شرب العین از امروز 21 شبکه دیجیتال تلویزیونی و 17 شبکه رادیویی را قابل دریافت خواهیم داشت که تقریبا مثل مرکز استان یزد است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها