مروری بر نتایج نمایندگان ایران در روز دوم المپیک ۲۰۲۰

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

ورزشکاران کاروان ایران در دومین روز المپیک ۲۰۲۰ توکیو در چهار رشته مسابقه دادند که صعود نازنین ملایی به نیمه نهایی A و B رویینگ تک نفره بهترین نتیجه این روز بود.

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

ورزشکاران ایرانی حاضر در دهکده المپیک در دومین روز رسمی از بازی‌های المپیک توکیو در رشته های تیراندازی، قایقرانی، تکواندو و بسکتبال مسابقه دادند.

در این روز نازنین ملایی در قایقرانی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد که بهترین نتیجه این روز بود. اما تکواندوی ایران با حذف تمام نمایندگانش وداع تلخی با المپیک داشت تا بدترین نتیجه تکواندوی ایران در تاریخ بازیهای المپیک رقم بخورد.

نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم بازیهای المپیک به شرح زیر است:

*تیراندازی:

هانیه رستمیان در تپانچه بادی زنان بازی های المپیک توکیو در رده دهم ایستاد و به فینال نرسید.

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

مهیار صداقت نیز در تفنگ بادی ۱۰ متر مردان با اختلاف خیلی ناچیز نهم شد و از رسیدن به فینال بازماند ( اینجا و اینجا بخوانید).

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

*قایقرانی:

نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی رویینگ بازی های المپیک توکیو توانست به نیمه نهایی A و B صعود کند تا عملکردی درخشان داشته باشد ( اینجا بخوانید).‌

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

*تکواندو:

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم در نخستین دیدارش از بازی های المپیک ۲۰۲۰ به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان المپیک رفت و رقابت را ۱۸ بر ۹ واگذار کرد. با شکست کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی، ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد ( اینجا بخوانید).

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین مبارزه خود از رقابت‌های المپیک توکیو، در مرحله یک هشتم مقابل یو جن از چین‌تایپه ۱۸ بر ۱۵ به برتری دست یافت و راهی دور بعد شد. او در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل رشیتوف ازبک ۳۴ بر ۲۲ شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

میرهاشم در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مقابل نماینده کره جنوبی مبارزه کرد و با شکست ۳۰ بر ۲۱ مقابل حریفش مدال برنز را از دست داد تا با توجه به حذف روز گذشته آرمین هادی‌پور، تکواندوی ایران بدون مدال به کارش در المپیک پایان دهد ( اینجا بخوانید).

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

*بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار افتتاحیه رقابت‌های بسکتبال المپیک، مقابل تیم جمهوری چک با نتیجه با نتیجه ۸۴ - ۷۸ و تنها ۶ اختلاف امتیاز تن به شکست داد ( اینجا بخوانید).

بدترین نتیجه تکواندوی ایران در المپیک رقم خورد

منبع: خبر فوری. طلا نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • بی باک
    0

    امروز فقط گریه کردم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      حق داری باید برای خودمان گریه کنیم وقتی نخبه های علمی را فراری دادند باید گریه میکردی ، وقتی آب و برق و زندگی مردم را گرفتند باید گریه میکردی وقتی شعار بر واقعیت پوشش انداخت و ملت از دین برگشتند باید گریه میکردی وقتی ضجه ی تشنگان خوزستان و سیستان را می شنیدی و پاسخ اعتراض آنها گلوله شد باید خون گریه میکردی و گرنه در ورزش هر کس آماده تر و با برنامه و امکانات باشد موفق میشه نه با شعارهای پوچ خلاصه تا میتونی گریه کن شاید دردت دوا بشه

  • کاربر ناشناس
    0

    متایفم برای کسی که لقب پناهنده برای خودش بچسباند ادم این قدر بدبخت باشد که در اردوگاه پاهندگان باشد من جای این ورزشکار بودم سرم را بلند نمی کردم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اگر پناهندگی قطر یا بعضی از کشورهای دیگر را میپذرفتند و با پرچم اونها در المپیک حاظر میشدن بهتر بود ! اندکی تفکر ...

    • زیلان
      0

      تو برای خودت متاسف باش که سرتو کردی زیر برف

    • به کاربر ناشناس
      0

      چه پیشنهاد جالبی! واقعا هم آدمها بد نیست موقع انتخاب حواسشون باشه که به هنگام ناچاری انتخاب بد می تونه بسیار بهتر از انتخاب بدتر باشه.احسنت و مرحبا که متفاوت اندیشیدید!

  • کاربر ناشناس
    0

    اردوگاه پناهنده گان

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا پناهنگان ادمهای دست پنجم یک کشور

    نظرات شما -
    • زیلان
      0

      من یه دکتری تخصصی علوم پایه هستم ، کلا دولتی درس خوندم شاید بیش از ده میلیارد برای من از بیت المال هزینه شده ، ولی بعد از بیست سال کار مستاجرم ، خانواده ام در حسرت پراید هستند ! مسئولین تصمیم ساز من در محل کار نهایت لیسانسه دانشگاه ازاد هستند .

  • کاربر ناشناس
    0

    بیچاره کسی که برای هیچ از همه چیزش بگذرد‌

  • علی
    0

    رفت و خوشبخت شد با ترس و اجبار و بدون مشوق و بدون‌پارتی ماندن بزرگترین اشتباهه هر کس میتونه باید فرار کنه البته اونهایی که پشتوانه دارند بهشت همین جاست

  • siavash
    0

    درود به کیمیا علیزاده با این برد خیلی چیزها به خیلی ها ثابت شد ... لطفا فقط سکوت به افتخارش

    نظرات شما -
    • اگه ایرانی بودی اسمتو به فارسی مینوشتی
      0

      حذف شد که ؟ الان دقیقا میشه بگید چی ثابت شد؟

  • ایرانی
    0

    لعنت بر پدر و مادر و جد و آباد کسانی که ایران و مردمش را به این روز انداختند !!!! الهی آمین

  • بینام
    0

    یه روز سلطانی فر به رئیس جمهور داشت گزارش میداد ، قربان ما در این دوره از نظر تعداد نفرات رکورد زدیم بیشترین ورزشکار را امسال تو المپیک فرستادیم ! همه دوستان ، رفقا ، پسران و دختران رفقا ، فامیل و آشنایان ، فرزندان فامیل و آشنایان خلاصه همه را فرستادیم تا رکورد را بزنیم دیگه ...! چه رکوردی هم زدیم ...! درود بر سلطانی فر سلطان ورزش ایران

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دمت گرم خوب دستشو خوندی

  • ؟!!
    0

    و جالبه که کسی به این فکر نمی کنه که چرا داریم کم کم به دست خودمون سرمایه هامون رو از دست میدیم؟!آبمون، برقمون،خاکمون، جنگلهامون،نخبه ها، پزشکان و پرستارهامون؟اخه مگه میشه همینجوری بی دلیل باشه؟

  • 1222
    0

    این همه خرج تکواندو می کنند . ولی برای کاراته و سایر ورزشهای رزمی ارزش قائل نیستند همش شده باند بازی .

  • محمود
    0

    درود بر مردان استوار کشور که پای سختی ها میایستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها