فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری ۴ سوداگر مرگ با ۳۴۳ کیلوگرم موادمخدر در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس با منهدم کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، ۴ سوداگر مرگ را دستگیر و ۳۴۳ کیلو مواد مخدر را در شمال استان کشف کردند.

دستگیری ۴ سوداگر مرگ با ۳۴۳ کیلوگرم موادمخدر در سیستان وبلوچستان

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، از شهرستان‌های شمالی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های هیرمند و هامون اطلاع دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مذکور، با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور «نهبندان-زاهدان» بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و در عملیاتی غافلگیرانه خودروهای آنها توقیف شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، ۴ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها مقدار ۳۴۳ کیلو و ۸۶۱ گرم مواد مخدر، شامل: ۲۲۱ کیلو و ۸۶۱ گرم تریاک و ۱۲۲ کیلو گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۳۲ فشنگ جنگی کشف شد.

طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها