اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

وزش باد شدید در خراسان رضوی/ کاهش دما از فردا 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته شاهد وزش باد شدید هستیم که این روند طی چند روز ادامه خواهد داشت و به‌ویژه در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرقی استان با احتمال بروز خسارت همراه خواهد بود.

وزش باد شدید در خراسان رضوی/ کاهش دما از فردا 

زهرا آهنگرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های تایباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، خاف، نیشابور، گنابادو سبزوار وزش شدید باد آغاز شده است و از صبح امروز نیز در مناطق خاف، تایباد و تربت‌حیدریه شاهد طوفان گردوخاک هستیم.

وی با اشاره به اینکه از فردا میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی روند کاهشی خواهد داشت گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد نزدیک به ۴۰ درجه سلسیوس پیش‌ بینی شده است که روز سه‌ شنبه به ۳۶ درجه می‌رسد و به تدریج دما کاهش و روز جمعه به ۳۳ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده ادامه داد: همچنین از روز پنجشنبه هفته جاری در نواحی شمالی خراسان رضوی افزایش ابر همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت بیشترین شدت وزش باد از رشتخوار با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. همچنین در ایستگاه مشهد وزش باد حدود ۵۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها