سقوط مرگبار یک تانکر در جاده دشت ارژن به شیراز

سقوط ناگهانی یک دستگاه کامیون تانکر حمل آب به انتهای دره ۸ متری، جاده شیراز - دشت ارژن منجر به جان باختن راننده شد.

سقوط مرگبار یک تانکر در جاده دشت ارژن به شیراز

همزمان با رخداد این حادثه و تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون تانکر به انتهای دره‌ای در جاده شیراز - دشت ارژن (بعد از دو راهی سیخ دارنگون)، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشان ی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴ و ۱۷ را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه روانه کرد.
محمد هادی قانع افزود: یک دستگاه خودرو کامیون تانکر حامل آب حین حرکت در مسیر خاکی در ارتفاعات سیخ دارنگون، ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و به انتهای دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه، کامیون به عمق ۸ متری دره سقوط کرده بود که نیرو‌های آتش نشانی پس از حضور در محل با تجهیزات مخصوص خود را به عمق دره رساندند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به اینکه راننده این خودرو در زمان حضور تیم عملیاتی، خارج از کابین خودرو قرار داشت و به شدت مصدوم شده بود، افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، راننده میانسال خودرو را با استفاده از برانکارد و تجهیزات ویژه به سطح زمین انتقال داده و به منظور انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
وی در پایان گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی توسط امدادگران اورژانس مشخص شد راننده ۶۰ ساله بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها