آقای مجری شبکه ۳ ، چشمهایت را باز کن!


5 مرداد 1400 - 09:52
60ff97f9ed2b4_2021-07-27_09-52
اظهارات جنجالی مجری برنامه المپیک شبکه سه درباره صرف بودجه و پول بیت المال سوژه انتشار کارتونی شد.

اظهارات جنجالی مجری برنامه المپیک شبکه سه درباره صرف بودجه و پول بیت المال سوژه انتشار کارتونی شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60ff97f9ed2b4_2021-07-27_09-52
5 مرداد 1400 - 09:52

منبع: خبرآنلاین

4167

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 2 1 پاسخ 1400/5/5 -20:18

کیمیا علیزاده سال ۲۰۱۶ مدال گرفت ۳۰۰ سکه طلا یک عدد شمش طلا یک واحد آپارتمان یک دستگاه پژو و یکصد میلیون پول نقد گرفته . از جیب ملت بدبخت اینها را گرفت بعدشم ایران رو فروخت و پناهنده شد

ابوالفضل محمدي 1 1 پاسخ 1400/5/5 -16:40

وطن برای وطن پرستهاست چون برایش خون دادندوپای آرمانهایش ایستادندووطن فروش کسی است که از امکانات وطن استفاده میکنه وبرعلیه وطنش صحبت میکنه فقط به خاطر خودش که بهش اجازه اقامت بدن

حامد 5 14 پاسخ 1400/5/5 -15:58

با اینکه از شخصیتش خوشم نمیاد اما حرف حق گفته، چرا به بعضی هاتون انقدر فشار اومده!!

علی رضا 11 3 پاسخ 1400/5/5 -15:23

مجریه تو چکاره ای؟داور،مردمندنه تو

ابوالفضل محمدي 1400/5/5 -16:41

چرا تو فکرمیکنی مردم تویی

کسری 12 3 پاسخ 1400/5/5 -15:15

عسگری با بزک دوزک مجریان بیسواد نمی‌تواند فرزندان این آب وخاک رو متهم به وطن فروشی نماید.

مولای متقیان 18 6 پاسخ 1400/5/5 -14:48

نباید از حرفای این موجی( ببخشید مجری) نارا حت بشید، چراکه اینها اختیار دستشویی رفتن هم ندارن

ل 11 13 پاسخ 1400/5/5 -14:35

حالا یک نفر هم که حرف راست زد این چرت و پرت ها رو در موردش بگید ، راست گفت بنده خدا ، مگه غیر از اینه ، هر کس در برابر کشور و مردمش مسئوله ، ورزشکارانی کا اینقدر براشون هزینه شده نباید به راحتی همه چیز رو زیر پا بگذارند و بروند ،حالا که این درخت به ثمر نشسته میوه اش را دیگران برداشت می کنند

ممد 0 0 پاسخ 1400/5/5 -13:42

الان ما سال ۲۰۲۰ هستیم یا ۲۰۲۱

1400/5/5 -15:30

درسته الان سال ۲۰۲۱ هست، اما به المپیک میگن ۲۰۲۰، چون المپیک یک سال به تعویق افتاد

ناشناس 14 26 پاسخ 1400/5/5 -13:33

مجری درست گفته این همه شانتاژ علیه وی بوی خیانت می دهد متاسفم برای حکومتی که نمی تونه دهن خائنین را اعم ازسلبرینی های فرصت طلب یا رسانه های جناحی ویا کاربران فضای مسموم مجازی را ببنددمن بفکرکشورم هستم وترسم ازایجاد ناامنی دروطنم هست وگرنه نه سنگ حکومت را به سینه می زنم ونه دولتهای بی لیاقت و‌دولتمردان بی عرضه راقبول دارم.حمایت ازورزشکاری که بادرخواست پناهندگی کشورش را تحقیرکرده،یک برنامه سیاسی مفتضح وآبروریزی بین المللی است که اگرمقامات عالی غیرت ملی داشته باشندجلوی این هجمه جهت دار را خواهندگرفت وازفیلترفضای مجازی و برخوردقاطع با سلبریتی ها ورسانه ها وجرایدمتخلف نمی ترسند.نه زمان پهلوی که اگرکسی خلاف حکومت حرفی می زدمحکوم به برخوردبودنه جمهوری اسلامی که هرکس هرغلطی دلش بخوادانجام میده وازمردم هم مایه می گذاردولی کسی باهاش کاری ندارد.

مهدی 35 8 پاسخ 1400/5/5 -12:58

آقای مجری شمااجازه نظردر مورددیگران رانداری خیلی از ورزشگارهاباهزینه خودشون کار می‌کنند...

:( 1400/5/5 -13:14

دقیقا! از اینها گذشته اصلا مردم با این همه پولی که تو صدا و سیما هرز میره و تلف میشه هم مشکل اساسی دارند!به جاش کاش همین پولها رو می دادن مردم بزنن به زخم زندگیشون!

سرباز کوروش 33 7 پاسخ 1400/5/5 -12:10

اینا مشکل شعور دارن، ربطی هم به دید باز و گوش شنوا نداره،...

ایثار 40 12 پاسخ 1400/5/5 -12:00

مجری بیسواد و مفتخور و پاچه خوار صدا و سیما که تا بخوای تو صدا و سیما فراونه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

سعید 1400/5/5 -15:24

سواد مجری رو از روی مدرکش ارزیابی کردی یا فقط چون نظرش با تو مخالفه شد بی‌سواد؟!!

رضا 1400/5/5 -16:15

سعید شل ناموس ، باز پیدات شد مغز فندقی وطن فروش؟؟

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks