​​​​​​​افزایش موارد جدید ابتلا به کرونا در چین

بر اساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، ۷۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز یکشنبه ۲۵ ژوئیه در این کشور شناسایی شده که این تعداد بالاترین میزان از آغاز سال جاری طی یک روز بوده است.

​​​​​​​افزایش موارد جدید ابتلا به کرونا در چین

به رغم اقدامات سخت چین در مقابله با پاندمی کرونا، کشف ۷۶ مورد جدید در طی یک روز که بیشترین تعداد از آغاز سال جاری است، زنگ خطر را برای مقامات چینی بصدا درآورد.

براساس این گزارش ۴۰ مورد ابتلا در مورد افراد محلی و ۳۶ مورد از خارج از کشور بوده است. طبق اعلام کمیسیون ملی بهداشت چین از ۴۰ مورد ابتلا افراد محلی، ۳۹ مورد آن در شهر "نانجینگ" مرکز استان " جیانگسو" واقع در شرق چین بوده است.

با آغاز پاندمی کرونا، چین اقدامات سختگیرانه‌ای را برای مقابله با این ویروس انجام داده است. به محض کشف یک مورد ابتلا، تمام منطقه قرنطینه شده و ساکنان آن مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در حال حاضر ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان نانجینگ نیز در قرنطینه کامل بسر می‌برند و همه ساکنان باید برای دومین‌بار مورد تست کرونا قرار بگیرند.

مقامات بهداشت چین همچنین مسیرهای رفت و آمد افراد مبتلا را نیز شناسایی می‌کنند. به گزارش مقامات، پنج نفر از چهار استان متفاوت با علائم مثبت کرونا شناسایی شده‌اند که برای سفر به فرودگاه نانجینگ رفته بودند.

بنابر گزارش دویچه وله، این کشف زنگ خطر را برای مقامات چینی در مورد افزایش احتمالی تعداد مبتلایان در سراسر چین بصدا درآورده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها