استاندار خراسان جنوبی؛

جاده مرگ در خراسان جنوبی دو بانده می شود

جاده بیرجند به قاین که به جاده مرگ در خراسان جنوبی مشهور است این روزها با شتاب بیشتری در حال دوبانده شدن است و تاکنون ۷۰ کیلومتر ( ۲۵ کیلومتر در سال ۹۹ و ۴۵ کیلومتر در سنوات گذشته) از این جاده دوبانده شده است.

جاده مرگ در خراسان جنوبی دو بانده می شود

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از محور بیرجند - قاین اظهار داشت: این بازدید با هدف رصد شرایط موجود، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه و فعالیت پیمانکاران انجام شد.

حمید ملانوری افزود: با تشریح اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در راستای شتاب بخشی به روند اجرای کار در راستای بازگشایی بخشی از این محور تا شهریور ماه نیز تاکید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز گفت: از حجم 100 کیلومتری محور بیرجند - قاین، 70 کیلومتر ( 25 کیلومتر در سال 99 و 45 کیلومتر در سنوات گذشته) دوبانده شده است.

وحید داعی ادامه داد: از قطعه دوم این پروژه به طول 16 کیلومتر، 50 درصد این بخش تکمیل شده و از 8 کیلومتر باقی مانده نیز 6 کیلومتر تا اول شهریور و 2 کیلومتر منتهی به آرین شهر نیز تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مجموع 42 کیلومتر واقع در قطعه سه محور بیرجند - قاین نیز 20 کیلومتر تکمیل شده و از 22 کیلومتر باقی مانده 6 کیلو متر تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 100 دستگاه ماشین آلات سنگین در قطعات باقی مانده فعال می باشند تا روند اجرای پروژه دوبانده سازی محور بیرجند - قاین شتاب بگیرد.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها