المپیک 2020

افسوس مدال المپیک برای شمشیربازی ایران/ شکست میلیمتری از ایتالیا در روز درخشش پاکدامن

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران موفق به شکست تیم ایتالیا نشد و از صعود به نیمه نهایی بازی های المپیک بازماند.

افسوس مدال المپیک برای شمشیربازی ایران/ شکست میلیمتری از ایتالیا در روز درخشش پاکدامن

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران رقابت خود را در بخش تیمی بازی های المپیک آغاز کرد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ایتالیا رفت.

تیم سابر ایران که رقابت حساس و سرنوشت سازی داشت، با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ مقابل تیم مطرح ایتالیا شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند تا افسوس مدال المپیک برای شمشیربازی ایران باقی بماند.

برای تیم ایران مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری به رقابت پرداختند. علی پاکدامن ستاره این تیم بود اما نتوانست امتیازات زیادی که دو شمشیرباز دیگر از دست دادند را جبران کند.

در این مسابقه علی پاکدامن ۲۲ امتیاز گرفت و ۱۴ امتیاز از دست داد تا ستاره تیم ایران باشد، مجتبی عابدینی ۱۲ امتیاز گرفت و ۱۶ امتیاز از دست داد و محمد رهبری ۱۰ امتیاز گرفت و ۱۵ امتیاز از دست داد.

رهبری در ابتدا رقابت را خوب آغاز نکرد تا ایران ۵-۰ عقب بیفتد اما سپس علی پاکدامن با درخشش خود امتیازات از دست رفته را جبران کند. در ادامه، فاصله ایران و ایتالیا زیاد شد و تمام مدت پیمان فخری از شاگردانش می خواست جلو بروند و عقب نمانند اما در پایان، سابریست های ایران موفق به شکست ایتالیا نشدند و با نتیجه میلیمتری ۴۵ بر ۴۴ مغلوب شدند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها