لانه زنبوری که در مخزن توالت خانه مسکونی پیدا شد

لانه زنبورهای عسل در مخزن توالت خانه ای که صاحب آن چند هفته در خانه حضور نداشت، کشف شد.

لانه زنبوری که در مخزن توالت خانه مسکونی پیدا شد

اوون مک مانوس،کنترل‌کننده آفات، از کشف یک لانه بزرگ زنبور عسل در خانه ای در پیتربورو خبر داد. خانه متعلق به مرد مسنی بود که چند هفته در آن حضور نداشت. یکی از همسایه‌های مرد مسن که حواسش به خانه بود هنگامی که متوجه شد زنبورهای عسل به خانه خالی از سکنه یورش برده اند به شرکت کنترل و دفع آفات خبر داد.

براساس تحقیقاتی که مک مانوس کرد، دریافت که زنبورها از طریق لوله‌های آب وارد خانه شده‌اند. مانوس در این باره اعلام کرد که تا کنون هرگز لانه زنبور را در سرویس بهداشتی پیدا نکرده است. وی گفت: زنبورها در بعضی مکان های بسیار عجیب لانه می کنند، اما اگر آنها توالت را انتخاب کنند، معمولاً در یک ساختمان متروکه است.

این کنترل کننده آفات در ادامه افزود: زنبورهای عسل ماده، کاملاً فعال بودند و همه جای خانه حضور داشتند. شایان ذکر است کارمندان شرکت کنترل کننده آفات از ایمن بودن لوله سرریز مطمئن شدند تا حشرات مجددا نتوانند از آن مسیر برگردند.

مک مانوس در پاسخ به این سوال که آیا او مورد حمله زنبورها قرار گرفته است یا نه، بیان کرد: خیر، زیرا من و کارمندان این شرکت آموزش دیده‌ایم تا با حشرات موذی چگونه رفتار کرده و ارتباط بگیریم. همچین در این زمان از سال به علت وفور منبع غذایی، زنبور عسل‌های ماده پرخاشگر نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها