معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان:

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان فارس نهم مرداد است

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: آغاز واکسیناسیون فرهنگیان فارس در برابر کرونا از نهم مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان فارس نهم مرداد است

محسن کلاری اضافه کرد: از شنبه نهم مردادماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز واکسیناسیون ۲۴هزار نفر از فرهنگیان مدارس دولتی و غیر دولتی و مهد کودک در شیراز را آغاز می کنیم.

وی افزود: واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد و آموزش و پرورش فرهنگیان مدارس و مهد کودک ها را به علوم پزشکی معرفی خواهد کرد. البته آموزش و پرورش در امور اجرایی همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان فارس به عنوان پیش رو ترین اداره در کشور قرار است واکسیناسیون آموزگاران را در کشور آغاز کند، گفت: افتخار این را داریم با اولویت و رعایت پروتکل های بهداشتی و پس از اعلام فراخوان، فرهنگیان مداری دولتی، غیردولتی و مهدکودک ها را در مدارس مربوطه واکسیناسیون کنیم تا بتوانیم با آغاز فصل مدارس بدون نگرانی مدارس استان را فعال کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متأسفانه از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون ۳۷ نفر از همکاران فرهنگی و اداری در اداره کل آموزش و پرورش فارس قربانی این ویروس منحوس شده اند، ابراز کرد: امیدواریم با همکاری دانشگاه بتوانیم در زمان معین تزریق تمام آموزگاران و افرادی که در امر آموزش در آموزش و پرورش استان فعالیت دارند را واکسینه کنیم.

معاون آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: پیش بینی می شود که با ارسال به موقع واکسن تا پایان مرداد ماه امسال تمام جامعه هدف این اداره را واکسن بزنیم.

کلاری از فرهنگیان خواست نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه مربوطه آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانیم آنان را برای دریافت واکسن دعوت کنیم.

منبع: ایرنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها