حمله تند مجری تلویزیون به نمایندگان مجلس

محمدرضا یزدانپرست: مردم نخواهند نمایندگان از آنها صیانت کنند، باید که را ببینند؟


6 مرداد 1400 - 14:57
610130677d247_610130677d249
محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری در توئیتی از طرح صیانت مجلس انتقادات تندی نمود.

محمدرضا یزدانپرست نوشت:

مردم نخواهند ازشان صیانت کنید، باید که را ببینند؟! نمایندگان غمخوارِ(!!!)هزارویک گرفتاری مردم!

حتما در "عصرجدید" شرکت کنید؛ استعداد حیرت‌زایی دارید در عصبانی‌کردن ملت!

محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری در توئیتی از طرح صیانت مجلس انتقادات تندی نمود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

610130677d247_610130677d249
6 مرداد 1400 - 14:57

محمدرضا یزدانپرست نوشت:

مردم نخواهند ازشان صیانت کنید، باید که را ببینند؟! نمایندگان غمخوارِ(!!!)هزارویک گرفتاری مردم!

حتما در "عصرجدید" شرکت کنید؛ استعداد حیرت‌زایی دارید در عصبانی‌کردن ملت!

72

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حسن 2 6 پاسخ 1400/5/6 -23:18

درود بر مجلس انقلابی میدانید در صورت راه انداری شبکه های اجتماعی داخلی سالیانه چند میلیارد دلار صرفه جویی ارزی خواهد شد وحتی میتوانیم شبکه های اجتماعی در سطح جهانی داشتا باشیم و کلی درامد هم نصیب کشور خواهد شد گول تبلیغات منفی که اکثر انها هم از طرف بیگانگان هدایت می شود را نخورید .

صادقی 1400/5/6 -23:42

هرچقدر پول نفت و گاز توی ان چل سال گیر مردم امد،این صرفه جویی هم گیر مردم میاد،،هروقت که یه جایی صرفه جویی میکنن برا مردم نیست برا جیب دزدشون هست،ریالی عاید ملت نخواهد شد،در عوض هزینه اش به عهده مردم خواهد بود

سید علی میرافضلی 4 2 پاسخ 1400/5/6 -22:14

مشکلات وحشتناک معیشت مردم، گرونیهای چندروزه یکبار کالاهای اساسی و..... هیچ اهمیتی نداره ولی اینترنت الان شده یک معضل؟

وحید 4 24 پاسخ 1400/5/6 -21:08

مجری در پیتی ، تو عددی نیستی که از مجلس بخوای کاری رو انجام بدن یا نه، این کارها حاکمیتیه و حاکمیت تصمیم میگیره و مردم و دولت موظف به سرخم کردن در برابر قانون هستند

حاج حمید 1400/5/6 -22:11

به کاربر وحید میگم تو کی هستی که برای خودت به همه نظرات مردم مخالفی و نظرت هم داعشی هست. بیخود میکنی که برای خودت حرف مفت میزنی به مردم چه که تو داری جیره مواجب حروم از بیت المال میندازن جلوت ... و ریاکارانه طرفداری میکنی خون وچرک بشه کسی که ازبیت المال میخورن به هربهانه ی

یکی از مردم 11 2 پاسخ 1400/5/6 -21:05

یعنی صیانت از دزدیها و حرامخوریها و اختلاسهاشون...فقط همین

یکی از مردم 20 5 پاسخ 1400/5/6 -21:00

اینها نماینده ما(مردم ) نیستند که حق داشته باشند اصلا از ما صیانت کنند! یا این مجلس رو تعطیل کنید یا عواقب بدی در انتظارتون خواهد بود

راننده 2 3 پاسخ 1400/5/6 -19:50

تاکسی های اینترتی چی میشه ؟؟؟؟

رها 15 2 پاسخ 1400/5/6 -19:44

باید اونایی را ببینند که به اینا رای دادند

ناشناس 9 4 پاسخ 1400/5/6 -19:42

دم مجریه گرم مجلس هنوز یک سال نگذشته دلم واسه مجلس لاریجانی تنگ شد یعنی ببین چه کردن!!

ماس موسیر 7 3 پاسخ 1400/5/6 -19:27

من آخرش این مجلس باصطلاح انقلابی نماها را به توپ میبندم بله درست ب توپ میبندم بله درست شنیدید به توپ میبندم آره همتون شما به توپ میبندم

کاربر ناشناس 7 3 پاسخ 1400/5/6 -19:23

مجلس با این اقدام ابروی خود را برد و منفور کرد حیف همان بیست درصد رای مردم

ص _ ن 2 11 پاسخ 1400/5/6 -19:16

قابل توجه : جناب محمد رضا یزدان پرست . اینترنت جهانی = مساوی با فساد اخلاقی اینترنت ملی ایرانی = مساوی با شکوفایی اخلاقی .

رضا 1400/5/6 -22:27

هر کاری که ایران بهش رو کرد تا ریشه اش درنیاره فایده نداه،محال اینا کاری کنن که به نفع ملت باشه،،جز ضرر و نکبت هیچی ندارن بیچاره

ص _ ن 2 8 پاسخ 1400/5/6 -18:35

قابل توجه : جناب محمد رضا یزدان پرست . اینترنت جهانی = مساوی با فساد اخلاقی اینترنت ملی ایرانی = مساوی با شکوفایی اخلاقی .

عدالتخواه 10 2 پاسخ 1400/5/6 -18:03

یه مرد درست تو صدا و سیما پیدا شد

ا 9 1 پاسخ 1400/5/6 -17:48

اش چقدر شور شده که صدای مجریان هم امده

فاطمه 35 4 پاسخ 1400/5/6 -16:23

بفرمایید.رای بدین.از ماست که بر ماست.کاش نقطه ای دیگر از کره خاکی به دنیا می امدیم.

ب فاطمه از قلندر 5شیر 1400/5/6 -21:45

فاطمه جان من داش طبری سلطان سکه هستم بیا زنم شو تا بریم آنتالیا .......