یخ خوراندن عجیب زوج خواب آلود به نوزادشان!

زن و شوهر جوان که به دلیل شب بیداری های مکرر، دقت و تمرکز خود را از دست داده بودند، مدت ها یک دستور غذایی مشخص را کاملا به اشتباه برای فرزند خود اجرا کردند!

یخ خوراندن عجیب زوج خواب آلود به نوزادشان!

خانواده ای از یک پوستر برای دستورالعمل غذایی کودکشان راهنمایی گرفته بودند و همین باعث اشتباه آن ها شده بود. روی این پوستر عکس یک قالب یخ چاپ شده بود تا نشان دهند که چه مقدار از این ماده غذایی را باید به کودک داده شود.

به عنوان مثال یک قالب پودر نخود یا هویج اما از آنجایی که این زوج هنگام استفاده از این دستورالعمل برای اولین بار خواب آلود بودند، همه چیز را اشتباه برداشت کردند. آن ها اشتباها فکر کردند که باید در روز دو الی سه قالب یخ به بچه بدهند و از همین جا مراقبت اشتباه این زوج جوان که ماجرایشان را در بخش گوناگون خبر فوری می خوانید آغاز شد.

بعد از هفت ماه غذای کودک تبدیل به سبزیجات، میوه، لبنیات، تخم مرغ، حبوبات و باز هم تکه یخ به اندازه سه بار در روز شد.

آن ها کم کم متوجه شدند که کودک تمایلی به خوردن یخ ها ندارد و از خوردنش طفره می رود و فقط آن را لیس می زند اما در هر صورت یخ را برای غذای او آماده می کردند تا اینکه مادربزرگ کودک به خانه آن ها آمد و پرسید چرا به بچه یخ می دهید؟ این کار برای کودک خوب نیست و به قول قدیمی ها باعث می شود مغزش یخ بزند.

اما آن ها باز هم مقاومت کردند و گفتند باید به او یخ بدهیم تا اینکه یک شب بعد این ماجرا؛ پدر و مادر کودک که با حرفهای مادربزرگ نگران شده بودند تصمیم گرفتند دقیق تر پوستر را بررسی کنند.

زوج جوان بعد از بررسی دوباره متوجه شدند که منظور از یخ، قالب یخ برای اندازه گیری بوده است نه خود یخ. به همین دلیل تصمیم گرفتند داستان خود را به اشتراک بگذارند تا دیگران به دلیل بی دقتی، در مراقبت از کودک خود دچار خطا نشوند.

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها