استاندار زنجان:

۱۰۶ کیلومتر از راه‌آهن زنجان-قزوین با دستور رییس جمهوری افتتاح می‌شود

استاندار زنجان گفت: ۱۰۶ کیلومتر از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین روز پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

۱۰۶ کیلومتر از راه‌آهن زنجان-قزوین با دستور رییس جمهوری افتتاح می‌شود

فتح الله حقیقی افزود: با افتتاح این خط میزان بار قابل حمل از این مسیر تا ۲ برابر افزایش و زمان سفر بین زنجان و تهران کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۳۸ کیلومتر از این پروژه باقی مانده که در حال حاضر زیر سازی‌های آن انجام شده است اضافه کرد: این پروژه از پروژه‌های تاثیرگذار استان زنجان است که از سال ۸۲ ابتر باقی مانده بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی هوشمند، اظهار داشت: تصمیمات بر اساس آمار نادرست، خروجی نادرستی خواهد داشت.

حقیقی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی باید هوشمند بوده و از ارائه آمار نادرست جلوگیری کند افزود: همه باید ملزم به استفاده از آمار صحیح باشند و اطلاعات مبنای برنامه ریزی ها و اقدامات باشد.

استاندار زنجان تشکیل کمیته جهت بررسی پیشنهادات را ضروری دانست و تصریح کرد: بدون بررسی طرح ها مصوبات نیز قوت لازم را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر کرونا خروجی فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرده است، افزود: برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.

استاندار زنجان ادامه داد: برای انجام کارهای عملیاتی باید ابتدا پیشنهادات بخش خصوصی در این کمیته بررسی شده و برای رفع مشکل اقدام شود که ضروری است معاونت امور اقتصادی استان پیگیر این موضوع باشد.

حقیقی افزود: صنایع سلولزی مهم و نوپا بوده و دارای سهم ناچیزی در صادرات است که باید این ظرفیت افزایش یابد که این امر نیازمند سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه ریزی لازم است.

وی مشکلات مربوط به حوزه برق و آب را موقت عنوان کرد و گفت: به زودی این مشکل برای واحدهای تولیدی و مردم حل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت و برنامه‌ ریزی برای قطعی آب و برق در استان انجام شده و اگر در غیر ساعات تعیین شده واحدهای تولیدی با قطعی برق مواجه شوند، تخلف انجام شده و باید اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها