فرار خانم بازیگر از مراسم ازدواجش!

خانم و آقای بازیگر معروف همه چیز را برای ازدواج آماده کرده بودند، هزینه های بسیاری برای مراسم صرف شده بود اما چند قدم مانده تا مراسم همه چیز بهم خورد.

فرار خانم بازیگر از مراسم ازدواجش!

یکی از جذاب ترین اخبار دست بدست شده در فضای مجازی، مربوط به سلبریتی هاست و این اخبار زمانی جذاب تر می شوند که ارتباطی به زندگی خصوصی یا ازدواج آنها داشته باشد. ستاره های هالیوودی به دلیل سبک زندگی متفاوتی که دارند به وفور با کارها و تصمیمات خاص شانف خبرساز میشوند و این مسئله در مورد آنها بیشتر است بخصوص در بحث ازدواج ها و جدایی های شان. پس از ماجرای ازدواج 55 ساعته بریتنی اسپرز، حالا نوبت به بازیگر زن دیگری می رسد تا درباره یکی از ازدواج های نافرجامش در این بخش صحبت کنیم، بازیگر فیلم "عروس فراری" یعنی جولیا رابرتز!

جولیا رابرتز و تکرار نقش عروس فراری در واقعیت

"جولیا رابرتز" در بیشتر طرفدارانش، فیلم " عروس فراری " او را بخاطر دارند، در واقعیت نیز چنین تجربه ای را داشته و تا پای سفره عقد هم پیش رفت اما یکباره همه چیز را بهم زد و از حضور در مراسم مجلل تدارک دیده شده خودداری کرد.

خانم بازیگر که در یکی از پروژه های مشترک خود با " کیفر ساترلند "، دلباخته شده بود پس از یک سال دوستی با " کیفر " تصمیم گرفت تا به درخواست ازدواج او پاسخ مثبت داده و با حضور در یک مراسم باشکوه به همسری او درآید.

در آن زمان "جولیا" به تازگی رابطه ی خود با " دیلان مک درمات " بهم زده بود و به لحاظ احساسی در شرایط خوبی قرار نداشت به همین دلیل، وابسته ی "کیفر" شد و این وابستگی به حدی پیش رفت که به قرار ازدواج ختم شد.

خانم و آقای بازیگر برای مراسم عقد رسمی خود، همه چیز را تدارک دیده بودند و حتی یک لیست از میهمانان سرشناس خود آماده کرده بودند تا چهره های مورد علاقه شان شاهد عقد آنها باشند. مراسم قرار بود در یکی تالارهای استودیو فاکس قرن بیستم با کلی تجملات و تدارکات برگزار شود.

اما همه چیز، از لباس عروس گرانقیمت تا منوی پذیرایی بی نظیر که هزینه ی گزافی به آنها تعلق داشت، به یکباره به هوا رفت چرا که " جولیا رابرتز " تصمیم داشت نقش عروس فراری فیلم معروفش را در واقعیت نیز بازی کند و هرگز در مراسم عقد با "کیفر" حاضر نشود.

"جولیا " در حالی که تنها 3 روز به مراسم مانده بود، از ازدواج با مرد روایاهایش منصرف شده و همه چیز را بهم زد. انتشار این خبر با تیتر " فرار خانم بازیگر از سر سفره عقد " ، " فرار بازیگر معروف از مراسم ازدواجش" به سرعت همه را از تصمیم عجیب بازیگر معروف باخبر ساخت اما هیچ کس دلیل این تصمیم را نمیدانست. در واقع خانم بازیگر اصلا به مراسم نیامد که بخواهد از آنجا فرار هم بکند اما این تیتری بود که به دلیل شباهت این اتفاق به ماجرای فیلم عروس فراری برای این خبر انتخاب شد.

"کیفر" هیچ صحبتی نکرد و دلیل بهم خوردن مراسم ازدواجش با "جولیا " را با کسی بازگو نکرد تا اینکه بالاخره سالها بعد در مصاحبه با مجله " هلو " گفت که " جولیا " به دلیل علاقه به شخص دیگری که از قرار معلوم دوست خود وی بوده، چنین تصمیمی را گرفت.

"جیسون پاتریک " یکی از دوستان نزدیک آقای داماد، همان شخصی بود که باعث بهم خوردن مراسم ازدواج این دو شده بود.

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها