خبر خوشحال کننده برای مردم و خبری تلخ برای نمایندگانی که درحال مسدودسازی اینترنت هستند

اینترنت ماهواره‌ای بزودی در آسمان ایران ظاهر می‌شود/ گفته شده این ماهواره برای غرب کشور فعال شده است

اتصال به اینترنت از طریق ماهواره ساز و کار نسبتا ساده‌ای دارد و کاربر می‌تواند در هر نقطه‌ای از زمین به اینترنت متصل شود.

اینترنت ماهواره‌ای بزودی در آسمان ایران ظاهر می‌شود/ گفته شده این ماهواره برای غرب کشور فعال شده است

در دوبی بیشتر نمایندگی های تجهیزات ماهواره ای شروع به ثبت سفارش کردند و نهایتا از ۲، ۳ ماه آینده پک spaceX روانه بازار ایران میشود. پیش بینی میشود افرادی که از دبی و کردستان عراق تجهیزات ماهواره ای وارد می کنند، از تابستان آینده تمرکز اصلی خود را روی واردات پک اینترنت SpaceX متمرکز کنند.

پک و شارژ ماهیانه ۲/۷۰۰میلیون که با در نظر گرفتن اینکه هر ساختمان با تهیه یک پک اینترنت ماهواره ای SpaceX و استفاده ساکنین بصورت wifi با سرعتی 100 برابر اینترنت موجود در ایران (هر modemRouterشرکتspaceXقابلیت اتصال ۲۰۰یوزر به صورتwifiرا دارد) بزودی شاهد افزایش بیشمار تقاضا در ایران خواهیم بود.

از مهندسین شرکت SpaceX سوال شده که کشورهایی که اقدام به انداختن پارازیت های زمینی روی سیگنال های ماهواره های تلویزیونی می کنند، آیا امکان پارازیت انداختن بصورت زمینی و یا جوی روی سیگنالهای اینترنتSpaceX را خواهند داشت؟ پاسخ داده اند که قطر هر دیش SpaceXکه در پک خریداری شده موجود است، ۷۰ سانتی متر میباشد. دیش را در هر جا که قرار دهید از غرب به شرق به ازای هر 10 سانتیمتر یک سیگنال ماهوارهSpaceX دریافت می کند (شرکتSpaceX تا کنون 40% ماهواره های لازم را پرتاب و در مدار قرار داد و فعالند و ما بقی همچنان در حال تهیه و پرتاب میباشند)

با این حساب تا امروز هر دیش در هر جایی که قرار بگیرد از 3 ماهواره سیگنال دریافت خواهد کرد.

دیش ها دارای سیستمی میباشند که بصورت کاملا هوشمند چرخیده و قویترین سیگنال از بین 3 سیگنال را تشخیص داد و روی بهترین و قویترین آنها متمرکز می شوند.

اوج تکنولوژی اینجاست که با جابجا کردن محل دیش، مثلا ۷۰ سانتیمتر، یوزر سیگنال را از 3 ماهواره دیگر دریافت خواهد کرد. قرار است تا دو سال دیگر ۳ سیگنال تبدیل به ۱۰ سیگنال شود.

بدین ترتیب هیچ تکنولوژی در حال و در آینده قادر نخواهد بود از رسیدن سیگنال به دیش یوزر SpaceX جلوگیری کند.

مهندسین شرکت SpaceX اطمینان داده اند که دیش های پکSpaceX بمانند دیش های "دیتا" که النبی send وRecive داشتند و قابل شناسایی و ردیابی بودند، قابل ردیابی نیستند.

این دیش فقط وظیفه دریافت سیگنال را دارد و ModemRouter که به دیش وصل میشود یوزر را به شبکه اصلی اینترنت جهانیَSpaceX متصل میکند و از این لحظه به بعد تمام فعالیت اینترنتی یوزر را فقط یک شرکت میتواند رصد کند.

یعنی SpaceX . بنابراین امکان ردیابی فعالیت اینترنتی یوزر تنها برایSpaceX امکان پذیر هست.

منبع: اصلاحات نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 87
  • ناشناس
    0

    حالا شما فیلتر کنید جدید تر و پرسرعت تر میاد

    نظرات شما -
    • شناس
      0

      اخرش با این مردم دیگه کاری هست که نکرده باشید

    • نخندونین ماها رو
      0

      به تجربه های 40 سال گذشته نگاهی بندازیم ؟؟ بله .میدونیم که دیدن فیلمهای خارجی روی نوار VHS ممنوع بود و شلاق داشت . یواشکی فیلم میارودن با ویدیو بلبینیم . دورانش گذشت و ماهواره اومدش . دیشها رو میبردن و غر میکردن و میشکوندن و... دورانش گذشت و ماهواره اومدش روی موبایل با یک اپ ساده .اینترنت هم همین شکلی . میبندن اما دو سه سال بعد تکنولوژی راهش روپیدا میکنه . بعد از اینترنت هم چیزی سریعتر و خفنتر میاد .مطمئن باشین .اما مردانی که فقط بلدن حصار بکشن و قانون وضع کنن همواره در همان حالت قدیمی میمانند و سکون و رخوت تنها حاصل زندگیشان است

  • خاص
    0

    اگه بیاد دیگه از سر این مسئولان نظام فیلتر میکنند راحت میشیم

  • داروغه
    0

    خخخخخخخ حالامیخوان چیکار کنند

    نظرات شما -
    • قوقولی
      0

      ما کاخ سفید رو حسینیه میکنیم ایران راهم طویله

  • محمود
    0

    برادرا خوب زمانی را برای طرح اینترنت انتخاب کرده بودن، حالا می زنن تو خط واردات و توریع تجهیرات اینترنت ماهواره ای

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا گل گفتید، دست خودشون تو تجارت هست

  • خارچشم
    0

    زززززززززززززززززززززززارت! اینم نوش جان نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی

  • رزیتا
    0

    توضیح بدید کاربر چطور باید ب این اینترنت دسترسی پیدا کنه

  • رضا
    0

    مصداق کامل مبارزه خنده دار با حمام نمره ، رادیو ، تلویزیون ، دوچرخه ، ماشین ، برق ، آب لوله کشی ، مدرسه ، دانشگاه ، تکنولوژی ، تلویزیون ، ودیو ، ماهواره ، شطرنج و... در طول تاریخ معاصر فقط باعث فاصله گرفتن نسل ها از اعتقادات و فرهنگ مذهبی میشود . فاصله بین حرف و عمل مسولین ، دزدی ها ، اختلاس ها ، چپاول اموال ، فساد سازمان یافته ، دروغ _ دروغ _ دروغ ... تنها چیزی است که هر لحظه دیده میشود

  • احسان
    0

    این خبر رو بفرست برای نمایندگان بیسواد مجلس . سر در مجلس بنویس ورود بیسواد ممنوع

  • محمد
    0

    خدا لعنت کند این نمایندگان کینه توز و دشمن ملت و کشور

  • ناشناس
    0

    اونوقت میشه شما بگی پرداخت ماهیانه کاربرای ایرانی با وجود تحریم به چه صورته؟؟؟ حتما آمریکاتون مشکل رو حل میکنه، دارو مهم نیست تحریمه، شماها فقط از طریق اینترنت توسط ارباباتون مغز شویی بشید حله.

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      کافر همه را به کیش خود پندارد و همچنین همه را تابع ارباب و قابل شستشوی مغزی می بیند!

    • ناشناس
      0

      ناشناس جون ما حد اقل یه مغزی داریم که بخواهند شستو شوش بدن تو بی نوا چی ؟

  • کدخدا
    0

    سردارنقدی حرفهای زشتی زده آیاهمه ملت ایران منافقن خجالت بکش نان به نرخ روز خور

  • دکتر لکتر
    0

    کسی2/700 نداره بعضی بنده خداها مثل من ماهیانه 1گیگ میخرن اونا چی باید فکر اساسی بشه

    نظرات شما -
    • خلیل
      0

      این هزینه برای ۲۰۰ کاربر است

    • ناشناس
      0

      به مرور کمتر میشه

    • محمد
      0

      ایران دست خودش تو تجارت هست میدونه مردم بهای این چیزا پول میدن حقه بازهای کثیف،نقششون هست دزدها

  • حرف حساب
    0

    ملت بیکار و مفتخور، صبح تا شب کله هاتون تو اینستاگرام و فضای مجازیه، معتادهای فضای مجازی، معتاد مگه شاخ و دم داره، خودتونو به خواب زدید، هیچ ملتی در دنیا مثل شما مغز نحصش صبح تا شب در اینترنت نیست.

    نظرات شما -
    • مورچه خوار
      0

      مفت خورو بیکارشمایی که خون مردمو کردین توشیشه جلو آزادی‌های ابتدایی یه ملت گرفتین وبنام اسلام دزدی اختلاس می کنین

    • رامین
      0

      هر کسی به اندازه‌ی توان و شعورش از اینترنت استفاده می کند. بد استفاده کردن بعضی، ناباید بهانه برخی افراد حضرات برای جلوگیری از حقوق و آزادی های مردم باشد.

    • مسعود
      0

      این حرف حساب رو از کجات در آوردی؟

    • نظر
      0

      این نشون میده که شما هیچ آشنایی با اینترنت ندارید. ایران از لحاظ رتبه استفاده از اینترنت رتبه 107 دنیا را بعد از اکوادور و پاناما و افریقای جنوبی دارد نه رتبه اول. اینترنت فقط شامل شبکه های اجتماعی نیست. بلکه هزاران بستر حیاتی و مهم برای مهندسین و متخصصین فراهم کرده که شما تا اخر عمرت حتی اسمشونو از رو نمیتونی بخونی. از نظر شما اینترنت یعنی فقط اینستاگرام چون تو عمرت حتی بلد نبودی یه کامپیوترو روشن و خاموش کنی. ضمنا نحس املای درست است.

    • محمد
      0

      حرف حساب، حرف حساب زدهذچزا ناراحتید شما شب و روز تو اینستا چکار میکنید؟! جز اینکه دنبال مسخره بازی و جک و چشم هم چشمی هستید، در مورد عمل دم سگتون بگیر تا دیزاین ناخن مدل ماهواره

    • مفتخور
      0

      چطوری ساندیس خور؟!

    • آ
      0

      مفت‌تویی‌که‌نمیدونی‌مردم‌چه‌بلایی‌سرشون‌اومده.

    • حرف حساب
      0

      شماها چرا حرف حساب رو قبول نمیکنید، به خودتون نگاه کنید ، زمان کار ، پشت فرمان، در خانه، در توالت، سرتون فقط در موبایلهاتونه، ۷ میلیارد مردم دنیا اینترنت و طریقه استفادش رو نفهمیدن ، فقط شما فهمیدید؟؟؟ شما ها که این اعتیاد واضح خودتون رو قبول نمیکنید، چه حقی به خودتون میدید صبح تا شب از حکومت انتقاد میکنید؟؟؟ کسی که تا نوک دماغ خودش رو در زندگی شخصیش نمیبینه، با چه منطقی در مورد کلانترین و پیچیده ترین مسائل کشور ، مثل آب خوردن نظر میده؟ شماها دموکراتید؟؟؟ زهی خیال باطل، شماها از هر دیکتاتور دیکتاتورترید، خودتونو به خواب زدید، کسی هم مثل شما نخواد ابله بنظر بیاد، سریع صدها انگ بهش میزنید، خسته نشدید خودتون از این پارادوکس مفتضح زندگیهای شخصیتون. اینترنت یک مثاله، صدها مثال براتون میارم که در زندگی شخصی و اجتماعی تون از هر حکومتی، خودخواه تر و دیکتاتور ترید، فقط یه نگاه به رانندگیهاتون در خیابون بکنید، همیشه حق فقط با شما است ، بقیه هویجن. رفتار شما در سطح جامعه باهمدیگر اصلا قابل دفاع نیست، ادای آدم خوبه داستان رو درنیارید، شما به اصطلاح با همه چیز مخالف ، تمام مرزها رو جابجا ‌کردید، از وطن فروشی و خیانت تا له کردن همدیگه در جامعه ، تا نابودکردن اخلاق تا نابودی بنیاد خانواده ها ( ازدواج سفید) و ..... نمیفهمید؟؟؟ بخوابتون ادامه بدید.

    • ناشناس
      0

      درود بر حرف حساب

  • ایران زمین
    0

    دیر یا زود حتما میاد تفکر متحجرانه واستبداد جواب نمی‌دهد .

  • علی
    0

    حتمانماینده های مجلس به هواپروازمیکنندومعلق می مانندتاشایدازاینترنت ماهواره ای جلوگیری کنند.لعنت برجهالت؟!!!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل ساله مردم گرفتار متحجربن شدن!!! کی مردم ایران به زندگی آرام و بدون تنش و استرس و دنیا لبخند می زنند ؟؟؟

  • سارا
    0

    باید از ظلم مسلمان به غیر مسلمان پناه ببریم . شرم بر شما ...

  • دو سمت مخالف
    0

    در آینده رهبران سیاسی دنیا نصف قدرت خود را از دست میدهند و این نصف قدرت میرسد به مدیران شرکتهای بزرگ تکنولوژی بین المللی . تا حالا شده فکر کنین که مایکرو سافت چرا باید مجانی اکسل ورد و .... به ما بدهد یا گوگل و فیس بوک و .... خدمات رایگان بدهند ؟ به همین منوال هم ایلان ماسک و افکارش . برای همین هم کشورهایی که رویه باتومی و تفنگی و زندونی کردن دارن نابود میشن . باید با مردمانتان دوست باشین تا به حرفهایتان گوش دهند نه اینکه مدام قوانین سختگیرانه بزارین

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      لابدهمانها دلسوز ماهستند ایاواقعا انقدر ساده اندیشیدیا

  • mir
    0

    یه عده از هر فرصتی برا تطهیر غرب و تحقیر کشور خودشون استفاده میکنند 20سال پیش که ماهواره اومد گفتند کار تمومه اینتر نت جهانی نمیتونه تو کشور ما مجرم رو از عواقب جرمش فراری بده مطمئن باشید اینطور که گروهی با یه تم میاید نظر میدین معلومه که کار کار انگلیسه به دلتون هم صابون نزنید تا بشر بر پاست نظام خلقت اینه که هرچی بشر بسازه ضدش هم ساخته میشه و جریان اینترنت هم به سمت شفاف سازی میره که معلوم میکنه اینایی که پیام دادن از منوتو و البانی و عربستانند که همه رو بی سواد میدونند درحالی که خودشون هم خائنند و هم بی سواد

    نظرات شما -
    • ن
      0

      هرکس حرف حق بزنه منافق و کافر و دشمنه؟؟!!

  • حق دوست
    0

    همانطور که یکی ازعزیزان کاربرخبرفوری فرمود باتحجرنمیشودجلوی تمدن وتکنولوژی راگرفت تحجرفقط تنفر را زیادمیکند ایران رابه دوران قرون وسطی اروپاتبدیل کردندوقتی سانسورشدیدحکمفرماباشد واخبارغیرواقعی منتشربشود گرایش به رسانه خارجی افزایش پیداخواهدکردوقتی فقرحکمفرماباشدوبه دانشمندان وطنی بی اعتنایی شودفرارمغزها صورت خواهدگرفت حتی مجریان بازیگران هم بطورگسترده ازایران مهاجرت کردندمابقی روهم براثربی کفایتی دستگاه امنیتی به شهادت رساندندخلا متخصصین مرتبط درهمه عرصه ها موجوده ومادرهیچ کجا پست روبه متخصص شایسته نداده ایم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی راتنهاشرط واگذاری پستهای حساس کلیدی وحیاتی قراردادیم وتخصص مرتبط را رهاکردیم 42ساله به کابینه به مجلس به شورای نگهبان به مجمع نگاه کنیدهمه اشخاص تکراری هستندمناصب سیاسی واقتصادی واقعا دست خانواده سی نفری هستندجناب شریعتمداری رونگاه کنیدهمیشه وزیربوده چندجا استیضاح شده گذاشتنش وزارتخانه بعدی به نفت نگاه کنیدسالها دست کسانی بودکه یکدرصدتخصص مرتبط نداشتندچون درمملکت ما باندبازی وسهم خواهی حربی بیدادمیکندجناب علم الهدی خودش هشدارمیدهداما اولین کسی که بعدازانتخاب دامادش صاحب مملکت شده وجودبزرگوارعلم الهدی است تازه بعد42سال پای لاریجانی هانصفه ونیمه خارج شده چه وا ویلایی سردادن

  • محمد
    0

    خود آقازاده هاشون دستشون تو نمایندگیها هست و قاچاق پک اینترنتی میخان راه بندازن هدفشون سواری گرفتن از مردمه که اینترنت را ملی کردند

    نظرات شما -
    • نصیری
      0

      دقیقاً همینه.... هرچیزی که سود آوره خود آقایون و بچه هاشون دستشون تو کاره مثل همین سیمان که دولت زورش نرسید که قیمتش رو گرون نکنن

  • بنده خدا
    0

    خیلی خوشحال نباشین هر چیزی که با منافع ملی مشکل داشته باشه راه حل داره زدن یه ماهواره با موشک بالستیک کار ساده ایی هستش شک نکنین. الان ایران ایران قدیم دست و پا بسته نیست. ضمنا قانون صیامت مفهومش بسته شدن اینترنت و ماهواره و... نیست بحث صیانته واقعا همه کشورهای پیشرفته انجام دادن .... ما شدیم نوش ازمایشگاهی اونها ... ما باید انجام بدیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خخخخ معلومه خیلی بیسوادی اگه تونستی با موشک ذوالفقارتون بزن

    • امیر
      0

      فکر کردی به همین راحتیه با یک موشک ماهواره بزنند نه خیر جناب اینا اگه بخواهند اینکارو بکنند هزینه فوق العاده سنگین و پیامد وحشتناک اینکار را باید بچشند ضمنا تو نمیخواد نگران اینا باشی . اینا منافعشون تو همین اینترنت ماهواره اییه . فقط اینو بدون همون پیامبر اسلام که دارید سنگشو به قیمت خون مردم به سینه میزنید خودش گفته هیچ ظلمی پایدار نمیمونه . تاریخ پاسخ شما را خواهد داد

    • باشه باشه باشه
      0

      زدن یک ماهواره آمریکا توسط موشک مساوی واگذار فوری تمام مساحت ایران به آمریکا خواهد شد . مثل کریمه ولی کلی ایران شامل می‌شود .

    • باسوات
      0

      با سواد .... وقتی ماهواره اومد پایین بخند‌‌‌‌......اینقد کشک نیست هر امواجی الان بیاد .... تو بشین منتظرش باش ....

    • من
      0

      برو بابا کدوم منافع ملی؟ بدون مردم شما هیچی نیستید. از صبر مردم دارید سواستفاده میکنید. هر بدبختی ای رو دارن تحمل میکنن و چیزی نمیگن. هر حکومتی موظفه به فکر منافع و نیازهای مردمش باشه. شما که جاتون گرمه نباید هم غم داشته باشید.

    • علی
      0

      داداش شما فعلا در مورد کرونایاب مستعان صحبت کن که با در قابلمه درست کردن، لازم نیست در مورد فناوری های پیشرفته و موشک بالستیک نظر بدی،

    • ناشناس
      0

      بنده خدا دلم برا تو به خاطر جهالتت وبرا خودم برا هموطنی با تو میسوزه

  • ستم‌دیده
    0

    خود ریس مجلس میشه سلطان Spacex این طرح هم الکیه

  • رصا..
    0

    از قدیم گفتند دست بالای دست بسیار است. شما فیلتر کنید فیلتر شکن می آید شما اینترنت جهانی را مسدود کنید نت ماهواره ایی جهانی می‌آید. لطفا از فکرپارازیت روی آن خارج شوید که راهکار آن هم می‌آید.

    نظرات شما -
    • صیانت
      0

      شما چقدر ساده ای برادر ،اینا این قضیه رو از سه ماه پیش میدونستن ،اینهمه جنجال برای همینه ،در خلوتشون توی سر خودشون میزنن و در مجلس هوار میکشن فقط سیاه بازی و نمایش دارن که فردا که اینترنت ماهواره ای آمد با قوانین ساختگی انگ ضد انقلاب به یک سری بیگناه بزنن و خلاص

  • شهروند
    0

    همیشه علم بر جهل پیروز است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یکم فکر کن ببین واقعا" اینطوریست ؟

  • محمد
    0

    قابل توجه نمایندگان فسیل مجلس و انگل زادگان

  • آ
    0

    ای‌ترامپ‌لعنتی‌!آخرین‌بارت‌باشه‌که‌میبازی!

  • علی
    0

    چقدر بدبختین با چی خوشحال میشین اونا دارن به تکنولوژی های با فاصله 1000سال از ما میرسن شما به عنوان مصرف کننده خوشحال اونوقت نحوه استفاده ایرانی ها از این تکنولوژی اینستا اونم بخش مبتذلش فیلم مبتذل و لایک کردن دختر فراری ومسیح علی نژاد و غیره.. 5درصد استفاده مفید و کار آفرینی لااقل یکم استفاده مفید کنین تو تمام دنیا ابرومون رفته فقط مبتذل نگاه میکنیم خخخخخخخخ مثلا سرعت بشه 10000 برابر که چی بشه همه ته خونه نشیتین و ترشیدین بیکار و بی علم و الاف وهمش به فکر این که من باید از ایران برم آخه اونجا چه نیازی به الاف دارن خخخخخخ خوش باشین

    نظرات شما -
    • امین
      0

      خوشبخت توهم یکی از همین مردمی البته اگه اقازاده نباشی ،الان تو کار افرینی ، چیکاره ای تو هم یه علافی مثل بقیه زیاد زور نزن

    • امیرعلی
      0

      یک عبارت قمی در جواب شما. چ ق زر زه

  • سیدعلی گدا
    0

    ملاهای دوزاری برید سراغ ارباب پوتین ببینید راهکاری چیه!!!!!!

    نظرات شما -
    • خ
      0

      چه خبر از رجوی متوهم ؟؟

  • یکی از مردم
    0

    معلوم شد طرح صیانت هم مثل طرحهای دیگه شون برای خالی کردن جیب مردمه درست مثل ماهواره ...میدونید که بزرگترین وارد کننده دیش ماهواره به ایران...... هست!!!!!

  • من
    0

    خبر امیدوارکننده ای است. مردم نگران نباشند، علم دنیا هر لحظه در هر حال پیشرفته و کسانی در کشور ما که با اینترنت و علم روز مخالفند آنقدر سواد و دانش ندارند که بتوانند ما را همیشه داخل چاه نگه دارند.

  • محسن
    0

    برادرانی در ایران هستند که می توانند پارازیت ارسال کنند. نگران نباشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه خیر این تو بمیری با تو بمیری های قبلی فرق داره چون امکان جلوگیری ندارد مگر زدن ماهوار به موشک که دیگه نگم چه میشه

    • ناشناس
      0

      حتی به قیمت سقوط هواپیماها

  • صیانت
    0

    سردا نقدی بره با تیر کمونش ماهواره رو بزنه اینقدر بزنش تا ماهواره بیفته پایین بعد ببرش برای مردم فلسطین بهشون اینترنت بده

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      واقعا در اين چهل سال مشكل تو اينترنت بوده حواست كجا پرت كردن واقعا اولويتهاي زندگي تو اينترنت يا فقر و فساد و بدبختي تو كدوم پازل بازي ميكني كجاي كاري

  • یی
    0

    درود بر مغزهای امریکایی

  • محمد
    0

    برادران قاچاقچی احتمالا اسباب زحمت خودشون رو هم فراهم میکنن

  • ناشناس
    0

    البته فکر نکنم بدون مجوز دولت مرکزی ایلان ماسک ادامه مجوز بده. احتمالا بعد از مدتی دیش های تو ایران قطع بشه. چون اینطور باشه چین و روسیه ماهواره از کار میندازن. زیاد خوشحال نباشیم

  • امید
    0

    ما تو یه ساختمان ۶ طبقه هستیم حتما یه دیش اسپیس ایکس خریداری میکنیم و هزینه اش هم کمتر میوفته برای ما عالیه دیگه پول یامفت به همراه اول و رایتل و ایرانسل هم نمیدیم..درود بر آمریکا

  • ناشناس
    0

    الله اکبر ، الله اکبر . نمایندگان بی سواد مجلس سیلی محکمی خواهند خورد . درود بر SPACE X

  • غیر قابل نشر
    0

    حتما" وارد کنندگان تجهیزاتش هم همین محدود کنند گان فعلی خواهند بود شک نکنید .

  • M
    0

    باشید حتما میاد.دلتون خوشه ها

  • نعمت
    0

    دستگاه اتصال به اینترنت جهانی به ایران آمد و به وفور در تهران یافت میشود طرح استرلینگ یا اینترنت جهانی تا یک ماه دیکر بدون هیچ محدودیتی به ایران میرسد احتمالا آقایان و آقازاده ها اینهارا واردکردندو تمام این بازیها برای محدودیت اینترنت هم بهمین دلیل است که محصول جدید را بفروشند . برای فروش تجهیزات ستارلینک وارداتی توسط حرامزاده‌ها به قیمت حداقل ۱۳ میلیون تومان (۵۰۰‌ دلار تجهیزات و ماهانه ۱۰۰ دلار) بهترین راه قطع عجولانه اینترنت با استفاده از قانون صیانت کاربران است

  • امیرگرمابی
    0

    یک مشت احمق این مملکت رو اداره میکنند

    نظرات شما -
    • بیمارستان مهر
      0

      یک مشت احمق در اداره این کشور را میکنند ---این درست تره

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل ساله با علم و تکنولژی و دنیا و دانش روز جهان جنگیدید و پول مردم بدبخت را موشک کردید و به حماس و حزب الله و یمن سوریه دادید ... و اینهم صیانت مجلس از مردم که ماهواره ایلان ماسک دودش کرد !!!! با مردم و دنیا نجنگید و مدارا کنید....

  • هوشنگ
    0

    خوب جالب شد. من حدس میزنم دوستان مجلس همان سفارش دهندگان پک اسپیس ایکس هستند . البته در دبی . این طرح صیانت هم بازاریابی واسه فروشه ... به این میگن مارکتینگ..... بابا ای ول شماها شیطونم درس میدین....دوستان اینا بیسواد و فسیل نیستن . استااااادن استااااد

  • خداشناس
    0

    آخ دلم خنک شد 4 تا بی سواد متحجر افتادند تو مجلس بدون مطالعه فقط حرف مفت می زنند مرکز پژوهشها هم که فقط فکر ریخت و پاشه کی گفته زاکانی تحصیلکرده است اگر دو خط اخبار اینترنت رو میخوند نمی ذاشت ابروی محلس بره به خدا یه عده نماینده فهمیده هم داریم پای اینها می سوزند

  • مهرالی
    0

    دوستان زیادخوشحال به اینترنت ماهواره ای نباشیداونااون دستگاه رابراراه اندازی کسب کارشمانساختنداونوواسه اینکه براحتی توگشورهابتونندانقلاب راه بیندازندوبه نفع خودشان تمام کنندوشماهارابه نوکری خودشان دربیاورندنه اینکه علم شمارابالاببرندوشماراعقل کل کنندودرکناراون خانواده هارابه فسق وفجورتبدیل کنندنگران نباشیدبعدازمدتی وضعیت خانواده هایتان مشخص میشودتمام تلاش اونابه لجن کشیدن خانواده های غیرازیهودی هستندودارندموفق میشوندوشماهم بهشون صوت وکف بزنید

    نظرات شما -
    • ندا
      0

      چقدر دنیات کوچیکه...

  • پزشک سهمیه ای
    0

    هماننند راه قبلی.وارد کننده گان‌ این‌ تجهیزات‌ در اختیار وارد کننده گان ماهواره و مشروبات الکی‌خواهد بود.چه پولی به‌جیب بزند برادران ......محدودیت برای مردم و پول سازی برای ....

  • بسیجی
    0

    با بشقاب های مستعان به مبارزه با شما خواهیم پرداخت.استفاده کننده گان‌ باید اعدام شوند تا فساد بسته‌شود

  • آریا
    0

    دوستی دارم ماهواره میفروشه. چند سال پیش تعداد زیادی رسیور ازش گرفتن و جریمش کردن . گفت بعد از مدتی دوباره به دادگاه احضار شدم‌. رفتم دادگاه. گفتن بیا رسیوراتو بخر. جالبه گرونتر از خرید خودش بهش قیمت داده بودن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها