امام جمعه یاسوج: لباس‌ های جلف به صورت ارزان در مسیر زنان قرار می‌ گیرند تا بی‌ حیایی دختران ما را فراهم کنند

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: لباسهای نامناسب در شأن زن مسلمان و شیعه نیست. لباس‌های جلف به صورت ارزان و فراوان در مسیر زنان قرار می‌گیرند تا بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی عفتی زنان و دختران ما را فراهم کنند.

امام جمعه یاسوج: لباس‌ های جلف به صورت ارزان در مسیر زنان قرار می‌ گیرند تا بی‌ حیایی دختران ما را فراهم کنند

سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: حیات دنیا و زندگی پر زرق و برق دنیا نباید انسان را فریب دهد چرا که خیلی‌ها را به ورطه نابودی و هلاکت کشانده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج گفت: همانگونه که شیطان به دنبال دشمنی با انسان است اما متاسفانه انسان با شیطان گاه رابطه دوستانه برقرار می‌کند در حالی که باید در همه حال با شیطان دشمنی کرد تا گمراه نشویم.

خطیب جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و با گرامیداشت روز خانواده گفت: خانواده اجتماعی ارزشمند است بالندگی جامعه از کانون خانواده شروع می‌شود و رشد اجتماعی فرهنگی موجب سعادت انسان خواهد شد.

امام جمعه یاسوج گفت: فرزندآوری و فرزندداری مقدس بوده و تربیت یک دختر و پسر مسلمان و مومن بیش از هر چیز ارزش دارد و اگر در مقابل فرزند کافر و بی‌دین تربیت کنیم بدترین نوع خسارت بوده و سرمایه سوخته به شمار می‌رود.

این استاد حوزه های علمیه یادآور شد: یک انسان مثل حضرت امام و مقام معظم رهبری می‌تواند دنیایی را متحول کند شخصیت‌های بزرگ معنوی مثل مراجع تقلید در خانواده تربیت شدند و هر کدام از آنها یک جهان ارزش دارند و در مقابل هیتلرها و صدام ها و بوش ها و ترامپ‌ها هستند که جز آدم‌کشی و قتل و غارت چیزی عاید جهانیان نکرده‌اند زیرا در خانواده تربیت نشده بودند.

وی در ادامه به نقش پدر و مادر در خانواده اشاره کرد و گفت: بهترین مردان کسانی هستند که به خانواده اهانت نمی‌کنند دلسوزی برای خانواده کرده و به خانواده خود ظلم نمی‌کنند.

حسینی گفت: بارها شنیده ایم برخی خانواده ها با رشد دینی فرزندان خود مخالفت می‌کنند در واقع این والدین جاده ورود به دوزخ را برای فرزندان خود فراهم کرده‌اند که البته فردای قیامت فرزندان شاکی این والدین می‌شوند.

حسینی یادآور شد: وقتی دختر را با پوشش نامناسب و ولنگار رها می کنیم دچار فحشا و فساد می شود و سرانجام این فرزند هم در دنیا و هم در آخرت به ناکجا آباد و منتهی به نیستی و نابودی است.

خطیب جمعه یاسوج در ادامه همین مبحث به تولید لباس‌های نامناسب برای زنان و دختران اشاره کرد و گفت: این لباسها در شان زن مسلمان و شیعه نیست لباس‌های جلف که به صورت ارزان و فراوان در مسیر زنان قرار می‌گیرند تا بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی عفتی زنان و دختران ما را فراهم کنند.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان در این زمینه گفت: مسئولان باید متوجه باشند و اجازه تولید و توزیع چنین لباس‌هایی که در شان زن مسلمان ایرانی نیست را ندهند در حالی که لباس های مناسب زنان کمیاب و بسیار گران است که خود نشان دهنده توطئه‌ای برای گمراه کردن زن و دختر مسلمان است.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • بدون نام
    0

    تو به فکر اخرتت باش با اون گردن کلفت شکم بزرگت من تا حالا نشده یه اخوندببینم لاغرونحیف باشه همتون از سیری شکماتون بزرگ گردن کلفت بااین اراجیفتون مارواز گشنگی وگرانی دارین هلاک میکنینن خاک توسرتون هیچی توخونه ما پیدا نمیشه شماها بفکر چی هستین اینقد سیری فکرت به ناموس مردمه

  • حق دوست
    0

    حاجی یکبارهم به فکرشکم گرسنه باش شایدلباس لخت زشت باشه امادرمملکت امام زمان عج وجوداین همه فقیروبیکار قبیحه کریه حاجی بسیاری از زنان ودختران ایرانی ازفقروگرسنگی مجبوربه تن فروشی هستند نماینده مجلس بامستندات گفته اینکه دیگه تبلیغات ضدولایت فقیه نیست کارفتنه گرنیست حاجی عدم توجه شمابه وضع معیشت مردم باعث گستردگی فحشا شده صدهها امام جمعه وهزاران امام جماعت داریم چرا8ساله درمقابل ظلم وبی کفایتی دولت لب فروبستندمگروجودنازنین امیرالمومنین ع نفرمود ازهردری فقرواردبشه ازدر دیگرایمان خارج میشه الان که از4در وشش گوشه منازل فقرواردشده هزاران نفرهستیداگرواقعادغدغه مردم داریدنگاه کنیدبه امام جمعه اهواز درسیل تا کمروبیل بدست وسط مردمه شمانقش بشیرونذیرتون رومتوجه دولت ناکارآمدودزدان درلباس آقازاده کنیدبه فرمایش مقام معظم رهبری آتش توپخانه رومعطوف سارقان بیت المال کنیدمقام معظم رهبری رویاری کنید همه اش به مسایل زیرشکم نپردازیدبه شکمهای گرسنه بپردازید8ساله هرچه رهبرفرمایش میکنه صد درصدبرعکسش عمل میشه میدانیدواصلامتوجه هستید60درصدمردم دلسرد شده انداصلا متوجه کارمجلس هستیدکه درنوع خودتیشه به ریشه اقتصادمملکت زده مردم دارن ازفقروگرسنگی می میرن دیگه جمع کثیری به این چیزها اهمیت نمیدن تحمل دیدن گرسنگی وفقر فرزندان روندارن مرزی دیگه نیست شمابه فکرمعیشت امت باش شکمشون روسیرکن شغل ایجادکن هرکه پیراهن لخت پوشیدگردن بزن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      جناب حق دوست هر چه میکشیم از ان بالاهاست

  • لیلا
    0

    بخدامانه برنج داریم نه گوشت نه مرغ یکم سیب زمینی شوهرم بیکارشده موندم یخچالم بفروشم بابچه دوساله کجابرم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا جای تاسف داره خواهرم من بجای مسئولین از شما شرمنده ام

  • محمد
    0

    چرا بعضی ها این جوری شده اند؟ شما باید به این سئوال پاسخ دهید

  • کاربر ناشناس
    0

    کجاییدشمااصلا دیگه مسلمان توایران نیست اگرهم هست انگشت شمارشدن آنقدرترساندیدازدین که ازاونور بوم افتادن

  • کاربر ناشناس
    0

    قشنگ با افکار قرون وسطایی ما را به سمت داعش و طالبان میبرید چون فکرشان با طالبان نزدیک است از این گروه حمایت میکنند

  • کاربر ناشناس
    0

    بازم حرف مفت

  • ناشناس
    0

    پس گرانی و کم آبی و ... بخاطر حجاب زنان است نه مسئولین معصوم ما !!

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی کسی جلو گیری نمی شود از لختی وبی شرمی بازیگرها و دیگر خانمها که بیشتر الگوی فساد بازیگرها و اصلاح طلبان هستند که در کشور فساد رایج کردند مردم انقلاب کردند که فساد نباشد اما دولت و مجلس وزارت ارشاد به دست اصلاح طلبان که هدفشان فقط و فقط صندلی بود همه چیز به فحشا و منکرات کشیدند

  • کاربر ناشناس
    0

    هرچه داد و فریاد دارید بر سر اصلاح طلبان و بازیگری ها بکشید که لختی ولباس های تنگ و چسبان را رایج کردند اصلاح طلبان و بازیگر های بد الگوئی هستند شرم کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    بعضی ها هم از روی نام فهمی نادانی حمله می کنند به کسیکه امر به معروف و نه از منکر می کند

  • سرباز کوروش
    0

    یه تار موی گندیده فاسد ترین زن تاریخ، به هزار تا مثل توی مفت خور، شکم و زیر شکم پرست، می ارزه، بوی گندتون دنیارو برداشته، واسه ما از اصلاح، عفت و حیا صحبت میکنی، مردم دقیقا نقطه مقابل شما عوضی ها قرار دارن، یعنی شما بگید ماست سفیده، دیگه کسی باور نمیکنه، خدا بیامرزه آقای طالقانی رو خوب حرفی زد: که میترسم روزی برسه که دغدغه مسئولین دو تا تار موی زنان باشه در صورتی که مملکت رو فساد برداشته...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها