مصدومیت زن و شوهر یاسوجی در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج از مصدومیت زن و شوهر در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی در یکشنبه شب خبر داد.

مصدومیت زن و شوهر یاسوجی در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی

هاشم یوسفی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان در ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه یکشنبه شب با مرکز پیام این سازمان و اعلام انفجار چاه فاضلابی در منطقه مادوان دو اکیپ از نیروهای امدادی این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: این انفجار منجر به مصدومیت زن و شوهر شد که بعلت شدت موج انفجار مرد خانه را به پشت بام همسایه پرت کرد که آرماتور انتظار پشت بام در بدن این مرد فرو رفت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: مردم مصدوم پس از رها سازی و برش آرماتورها توسط دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵با آرماتورها به مراکز درمانی یاسوج منتقل شدند که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مصدومیت زن و شوهر یاسوجی در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی
یوسفی با اشاره به باور غلطی که در بین مردم رایج شده است، تصریح کرد: این انفجار بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به نکات ایمنی و ریختن سنگ آهک در چاه فاضلاب جهت ته نشین شدن اتفاق افتاده بود که متاسفانه در این حادثه یک زن و شوهر مصدوم شدند.

وی به شهروندان هشدار داد: استفاده از سنگ آهک در چاه فاضلاب خطرناک است چراکه وقتی با آب مخلوط می شود منجر به انتشار گاز و انفجار می شود که امیدواریم شهروندان دیگر اقدام به چنین کاری نکنند تا شاهد حوادث ناگوار دیگری نباشیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها