فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۴۰ کیلو مواد افیونی در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان نیکشهر کشف شد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر از شهرستان‌های جنوبی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در محور نیکشهر بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

طاهری ادامه داد: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و وارد مخفیگاه خود در یکی از مناطق شهرستان نیکشهر شدند که خودرو آنان توسط تکاوران پلیس توقیف شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، یک سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیفی آنان یک تن و ۴۰ کیلو گرم مواد افیونی شامل ۷۷۹ کیلو و ۷۴۵ گرم تریاک، ۲۶۰ کیلو و ۲۳۰ گرم حشیش، یک قبضه سلاح کلاش، ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی، ۳۷ عدد فشنگ مشقی و ۲۹ عدد فشنگ شکاری کشف شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر، گفت: غیورمردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها