ایران، در رتبه دوم مرگ خبرنگاران در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران (International Federation of Journalists)، در سال ۲۰۲۱ میلادی تا کنون ۲۵ روزنامه نگار و فعال رسانه ای جان خود را از دست داده اند.

ایران، در رتبه دوم مرگ خبرنگاران در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت

افغانستان و مکزیک هر کدام با ثبت پنج مرگ، به صورت مشترک در رتبه نخست بالاترین تعداد فوتی روزنامه نگاران در سال ۲۰۲۱ قرار دارند.

همچنین دو خبرنگار محیط زیست ایرانی (مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی) که در حین انجام وظیفه و به علت واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند، موجب شده ایران در رتبه دوم بالاترین نرخ مرگ روزنامه نگاران تا به اینجای سال ۲۰۲۱ جای بگیرد.

منبع: جماران

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مردم
    0

    دوتا خبرنگار مگه خونشون از باقی مردم رنگینتر هست.دهن ملت رو سرویس کردین از بس که گفتین دوتا خبر نگار مرده

  • دن کیشوت
    0

    آخوندها آنقدر مرگ بر این و آن گفتند که همواره در رده های بالای جهانی به لحاظ مرگ و میر قرار دارند، این جهان کوه است و فعل ما ندا !

  • حسینی
    0

    مطمئن هستید که اول نیست ؟

  • علیرضا
    0

    مرگ یا قتل ؟ قشنگ فکر کنید دلیل اینکه خیلی از معترضین به نامهای مختلف سوار این ماشینها میشن یکی ته دره یکی آتیش میگیره اون یکی رو هوا میترکه وووووووو نگید مرگ اونوقت عزرائیل خجالت میکشه و نفرینتون میکنه

  • حسین
    0

    همیشه در شاخصهای منفی جز رتبه های اول تا سوم جهانی هستیم در مقابل در شاخصهایی ک با رفاه و استانداردهای یک جامعه امروزی ،ارتباط مستقیم داره در رده های آخر جدول قرار داریم. مسئولین محترم با این حقوق و مزایایی ک دریافت میکنند باید جوابگو باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها