مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۱ روستا در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: آبرسانی به ۱۱ روستا در شهرستان‌های چابهار و دشتیاری با جمعیت ۱۹۰۰ نفر و همچنین اصلاح و توسعه شبکه ۶ روستا در شهرستان نیمروز آغاز شده است.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۱ روستا در سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی اظهارکرد: در راستای تفاهم‌نامه با گروه‌ جهادی «شهید مالکوم ایکس» عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای فاقد شبکه آب آشامیدنی یا دارای تنش آبی در سیستان و بلوچستان آغاز و پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اواخر پاییز آبرسانی به این روستاها مرتفع شود.

وی افزود: تأمین آب آشامیدنی پایدار و اتصال به منابع تأمین مطمئن اجرای شبکه و خطوط فرعی ۱۱ روستا در شهرستان‌های دشتیاری و چابهار و اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی و خطوط فرعی ۶ روستا در شهرستان نیمروز به همت گروه جهادی انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در اجرای این تفاهم‌نامه خدمات مشاوره فنی شامل تهیه نقشه، مشخصات فنی و همچنین تأمین ماشین‌آلات با شرکت آبفا است و گروه جهادی «شهید مالکوم ایکس» مسئولیت تأمین مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای لوله‌گذاری را مطابق مشخصات فنی ارائه شده از این شرکت را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها