۲ قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس در شهرستان‌های شمالی استان دستگیر شدند.

۲ قاچاقچی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان‌های زابل و زهک با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تحرک اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی را به سمت استان‌های مرکزی و شمالی کشور داشتند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته تکاوران انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی قاچاقچیان مورد نظر را تحت نظر قرار دادند تا اینکه محل تردد و تحرکات آن در یکی از مناطق شهرستان زابل شناسایی و مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات تکاوران پلیس با اقتدار هرچه تمام و تیزهوشی موفق شدند قاچاقچیان را که قصد داشتند به صورت شبانه از مخفیگاه خود خارج شوند، تحت محاصره قرار دهند و قبل از هرگونه اقدام و عکس‌العملی دستگیر و خودروهای آنان را توقیف کنند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه و محل دپو قاچاقچیان موفق به کشف ۴۶۶ کیلو و ۲۱۵ گرم مواد افیونی شامل ۳۵۶ کیلو و ۳۲۰ گرم تریاک، ۱۰۹ کیلو و ۸۹۵ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه، توقیف یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید و دستگیری دو قاچاقچی شدند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این خصوص افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند، بر عزم جدی و راسخ پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز و همچنین مواد خانمانسوز مخدر تاکید کرد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها