تبلیغ برای کرونا گرفتن در یکی از هیات های عزاداری مشهد+ عکس و صوت


19 مرداد 1400 - 17:08
611273e4efecb_2021-08-10_17-11
تصاویر عزاداری منتشر شده توسط یک هیات در مشهد بازتاب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

در حالیکه آمار فوتی‌های کرونایی در مشهد ۳ رقمی شده است و نمایندگان مشهد در مجلس از رئیس‌جمهور تقاضای توجه و کمک ویژه شده اند (اینجا بخوانید) و حتی بنا به گفته فرماندار مشهد، فاجعه کرونا، این شهر را با کمبود تابوت و آمبولانس مواجه کرده (اینجا بخوانید) هیات هایی در مشهد هستند که کاملا بی توجه به پروتکلهای بهداشتی مراسم شان را برگزار می کنند و حتی در فضای مجازی هم براحتی تبلیغ می کنند، در حالی که مجوز برگزاری مراسم مذهبی در دهه اول محرم، در صورت رعایت پروتکل های اعلامی صادر شده بود.

تصاویر یکی از این عزاداریها را می بینید که نشانی از رعایت پروتکلی در آن نیست. انتشار این تصویر در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است:

اگر در کانال تلگرامی این گروه بروید می بینید با ریتمهای جذابی، مداحی می کنند. در یکی از شعرها می شنویم که عامدانه و آگاهانه نسبت به رعایت نکردن پروتکلها، گویی به سمت مرگ پیش می روند و به آن قداست می دهند. مثلا این شعر:

"جونمو فدا میکنم نشه روضه تو تعطیل
من حتی اگه اینجا بیماری بگیرم 
پا عشق تو میمونم بازم
اصلا رسمش هم اینه
جون میدم که ببینه
جون دادن، میشه آغازم"

که در ادامه صدای مداح را بشنوید.

تصاویر عزاداری منتشر شده توسط یک هیات در مشهد بازتاب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

611273e4efecb_2021-08-10_17-11
19 مرداد 1400 - 17:08

در حالیکه آمار فوتی‌های کرونایی در مشهد ۳ رقمی شده است و نمایندگان مشهد در مجلس از رئیس‌جمهور تقاضای توجه و کمک ویژه شده اند (اینجا بخوانید) و حتی بنا به گفته فرماندار مشهد، فاجعه کرونا، این شهر را با کمبود تابوت و آمبولانس مواجه کرده (اینجا بخوانید) هیات هایی در مشهد هستند که کاملا بی توجه به پروتکلهای بهداشتی مراسم شان را برگزار می کنند و حتی در فضای مجازی هم براحتی تبلیغ می کنند، در حالی که مجوز برگزاری مراسم مذهبی در دهه اول محرم، در صورت رعایت پروتکل های اعلامی صادر شده بود.

تصاویر یکی از این عزاداریها را می بینید که نشانی از رعایت پروتکلی در آن نیست. انتشار این تصویر در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است:

اگر در کانال تلگرامی این گروه بروید می بینید با ریتمهای جذابی، مداحی می کنند. در یکی از شعرها می شنویم که عامدانه و آگاهانه نسبت به رعایت نکردن پروتکلها، گویی به سمت مرگ پیش می روند و به آن قداست می دهند. مثلا این شعر:

"جونمو فدا میکنم نشه روضه تو تعطیل
من حتی اگه اینجا بیماری بگیرم 
پا عشق تو میمونم بازم
اصلا رسمش هم اینه
جون میدم که ببینه
جون دادن، میشه آغازم"

که در ادامه صدای مداح را بشنوید.

منبع: خبر فوری

66

نظرات 164
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ص _ ن 1 0 پاسخ 1400/5/21 -04:41

قابل توجه . اصغر . شما . ۱۰ تا صفت بد و ۶ تا صفت منفی به مردم لقب دادی . اینها همه ۱۰۰ تا روش مال خودت . حرفهای بد مستحق خودته . تا مردم

ص _ ن 4 1 پاسخ 1400/5/20 -19:49

درود بر کار بر . کیان . با نوشتن این متن . پزشکان خیلی زحمت کشیدن تا نیمی از جمعیت ایران را قانع کنند تا در منزل بمانند . حالا به نظر میاد باید دامپزشکی وارد عمل شود و تعدادی از مداحان رو قانع کنند که مردم را نکشید

زهرا امیری 5 1 پاسخ 1400/5/20 -17:45

داعش طالبان الغاعده همه نمازخون و مسجد رو هستن این جماعت هیئتی از اون دسته هستنداسلام رو وسیله می کنن و سوارمردم میشن دیگه باید فهمیده باشیدبعد این همه سال

کار بر ناشناس 2 3 پاسخ 1400/5/20 -16:41

مطمئن باشید امام حسین چند تا آدم احساساتی بدون عقل نمی خواد.سعی نگنیم تفکرات شیعه انگلیسی رو ترویج کنیم. شیعه واقعی پشت سر رهبرش حرکت می کنه مثل خیلی از هیئت هایی که با عایت پروتکل دارن عزاداری می کنن. دم شون گرم.

کار بر ناشناس 7 0 پاسخ 1400/5/20 -16:31

داعش با شمشیر آدم می کشت اینا با تعصب کور آدم می کشن! ای کاش یه ذره عقل داشتن

ناشناس 7 2 پاسخ 1400/5/20 -14:37

واقعا سرمایه عقل موهبتی است که باید به کار گرفته شود . کمی فکر کنیم اسلامی که برای یک وضو ساده دستور ش این است که اگر برای زخم ضرر دارد طوردیگری گرفته شود وروزه را درصورتی واجب می داند که برای شخص ضرری نداشته باشد چطور عزاداری را که مثل نماز وروزه به صراحت واجب شمرده شده اند نیست دراین شرایط به صورت جمعی توصیه می شود ؟ اماکن شهری را سیاه پش کرده ایم لباس مشکی می پوشیم ود خانه با اهالی خانه عزاداری می کنیم حتما باید بریم تو مجالس چند صدنفره مثل طالبان به نوعی عملیات انتحاری کنیم؟؟؟!!!!!!

قاضی 3 2 پاسخ 1400/5/20 -14:14

وقتی مداحان سیاست مدار باشند سیاستمداران هم فوتبالیست میشن.کی به کی مردم مظلوم میمیرند اینها بخاطر مظلومیت امام دوم سینه میزنند.کی در مملکت تصمیم گیرنده است معلوم نیست .قیمتها راست قامت و مردم شکسته قامت هستند کی به کی ؟مسخره شدید و هنوز شعار میدید.

لیلا 4 2 پاسخ 1400/5/20 -13:57

واگذارشون به خدا آدمکشی که فقط با چاقو نیست امام حسن خودش جواب این یزیدان نمازخون رو بده

م 5 1 پاسخ 1400/5/20 -13:04

اخه تو این شرایط بد کرونایی برگزاری مراسم محرم ظلم به ملته عربستان حج رو تعطیل کرده ولی ما اصرار به برگزاری محرم داریم به یقین کرونا کمر ملت رو میشکونه که شکونده

کیمیا یوسفی جوان 7 0 پاسخ 1400/5/20 -12:26

هیچ فایده ای نداره براتون این مراسم ها مطمئن باشین

ممد امین 3 4 پاسخ 1400/5/20 -12:18

خیلی قشنگ خونده دمش گرم

حسن 8 1 پاسخ 1400/5/20 -12:14

لعنت بر جماعت ناصبی

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1400/5/20 -12:12

امروز تبعیت از ولی مون لازمه که فرمودن که سفارش به رعایت پرو تکل ها نمودن.

کار بر ناشناس 3 1 پاسخ 1400/5/20 -12:09

ای کاش بجای این جهل که تماشای عام وخاص شدن کمی علم شونو بالا می بردن فلسفه عزاداری برای امام حسین و درک می کردن

کار بر ناشناس 3 1 پاسخ 1400/5/20 -12:06

زمان حضرت امیر هم از این جاهل بودن تعجبی نداره.

حاتم 10 1 پاسخ 1400/5/20 -11:41

لعنت بر طایفه ناصبی

مسعود 6 1 پاسخ 1400/5/20 -11:18

خدا لعنتتون کنه کاش همتون همونطور که دوست دارید بگیرید و بمیرید اما مشکل اینه که میگیرید و هزاران نفر دیگه رو با خودتون میکشید

حمید 8 0 پاسخ 1400/5/20 -11:06

اینجور آدما همون بهتر بمیرن ولی مساله اینه با این کارشون بقیه رو بدبخت می کنن مثال کشتی که یه نفر سوراخ می کنه میگه جای خودمو سوراخ می کنم در صورتی همه رو غرق میکنه

آریایی 21 0 پاسخ 1400/5/20 -10:38

امام جعفر صادق (ع)میفرمایند : دو ظایفه کمر مرا شکستند ؛ عالم بی حیا و پرده در و جاهل مقدس مآب .

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/5/20 -10:28

فکر کنید الان امام حسین (ع) زنده میشد واقعا" از وجود این بی شعورها خجالت نمیکشید که سنگ امام (ع) را به سینه میزنند ؟

ایرانی 16 1 پاسخ 1400/5/20 -10:06

لعنت به جهل وخرافات

حاج طوسی 4 19 پاسخ 1400/5/20 -09:29

متأسفانه کرونا را بهانه کرده اند تا مانع از کلاسهای قرآنی بنده شوند، لطفا عنایتی کنید و بچه های مستعد را به کلاسهای بنده تشویق کنید

عشاق الحسین 2 32 پاسخ 1400/5/20 -09:27

ما مراسم مولای عزیز را با شکوه تر از قبل برگزار می‌کنیم، لعنت خدا بر کوروش پرستان مشرک.... سلام بر محرم

از مردم 1400/5/20 -13:10

آخه چه ربطی به کوروش داره. هردو آنان افتخاری هستند برای دوستداران ایشان. لطفا تفرقه نیاندازید هردو آنان قابل احترام هستند. درضمن عاشق حسین به کسی لعن و نفرین نمی فرستد مثل اوبزرگ هست و بزرگوار.

حق 1400/5/20 -13:18

لعنت خدا بر حسین پرستان مشرک

حسن 1400/5/20 -13:36

(((‌لایوم کیومک یا ابا عبدالله الحسین))) خداوند شاعر و مداح این نوحه را خیر و عافیت و توفیق وسلامتی بدهد

ناشناس 1400/5/20 -13:40

لعنت خدا بر جاهلان مقدس مآب

فرامرز 1400/5/20 -14:18

درست اگر زندگی کنی درک میکنی وقتی از عمل شما امکان دارد دیگری به دردسر افتد از کار خود دست برمیداری اونهم کاری که انجامش امری واجب نیست.

بسیجی عاشق ولایت 2 29 پاسخ 1400/5/20 -09:26

تحقیقات دانشمندان ایتالیایی ثابت کرده، عامل کرونا ویروس نیست، در واقع این رابهانه کرده اند تا مراسم های مذهبی برگزار نشود، اما سفر به تایلند برای کثافت کاری ایرادی نداره!!!، مرگ بر ضد دینها، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافقین

ناشناس 1400/5/20 -13:41

خدار رو شكر كه ايتاليا براي شما راه رو نشون داد ببين بخاطر شماها ايتاليايي ها هم دست به كار شدن كه شما و امثال شما اين چند وقت بي نون و غذا نمونيد.

13 5 پاسخ 1400/5/20 -09:21

لعنت خدا بر صفویان

ناشناس 4 1 پاسخ 1400/5/20 -09:14

زحمت اصلی افرادی مثل علم الهدی کشیدن ... مداح که پول میگیره و شغلش گرم کردن مجلس هست

امیررضا 3 11 پاسخ 1400/5/20 -09:10

عزاداری نبایدتعطیل وکمرنگ بشه،ولی باتوجه به موج بیماری کروناامسال بایدحتمابارعایت پروتکل هاوفاصله گذاری مناسب انجام بشه تاجان کسی به خطرنیوفته...جون خیلی هامیخوان ازآب گل آلودماهی بگیرن ومیخوان به این مراسم هاضربه بزنن ویادامام حسین ع روکمرنگ کنن.نبایدبهانه دست بدخواهان بدیم.

ناشناس 8 0 پاسخ 1400/5/20 -09:05

وقتی بیمارستان جا نداره به وزیر بهداشت حمله میکنند که کجایی وزیر بهداشت

ناشناس 5 2 پاسخ 1400/5/20 -09:01

آخوند قمی رءیس سازمان تبلیغات استعفاء استعفاء

125 8 0 پاسخ 1400/5/20 -08:39

بهترين كارآفرين در طول تاريخ شمر بوده...چون قرنهاست براي مداحان كسب و كار درست كرده...به خودتون و مردم رحم كنيد پيك ششم و هفتم و هشتم و.... كرونا در پيش است

حسن 5 0 پاسخ 1400/5/20 -08:32

از تصویری که در مراسم هست مشخص متولیانشان کیا هستند.

عاشق حسین(ع) 5 0 پاسخ 1400/5/20 -08:30

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کجا هستید؟ تحویل بگیرید . علت اینکه گفته اند 72 فرقه شاید همین باشد کسی اگر شیعه واقعی است نبایدتحت تاثیر تفکرات افراطی تعدادی منحرف قرار گیرند مگر ولی فقیه ما مقام معظم رهبری اینطوری عمل می کنند باید از مکر دشمنان آگاه باشیم مسلمانان بعد از پیامبر (ص) از زمانی که از علی (ع) فاصله گرفتند منحرف شدند عده ای خوارج و ... قیا م امام حسین یعنی درک اسلام ناب محمدی(ص) نه اسلام .... و قطعا این رفتارها مورد تایید مقام معظم رهبری و مراجع نبوده و نخواهد بود و باید جلوی این افراد گرفته شود .

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/5/20 -08:22

جولانگاه حماقت وتعصب.

کار بر ناشناس 5 0 پاسخ 1400/5/20 -08:15

اینا احتمالا افکار اون مذهبی ها رو دارن قمه می زدن!متحجر! چیزی دیگه ای نمی شه گفت.

جواد 3 5 پاسخ 1400/5/20 -08:03

واقعا جایه تاسف داره خجالت بکشید کدوم هییت امام حسین کسی کرونا گرفته بعد دم از امام حسین میزنید والا عراق نگاه کنید بدون ماسک اینا هم از بی اعتقاد بودن به امام حسینه مگه میشه بری هییت ارباب و مریض برگردی از ماست که بر ماست

ناشناس 1400/5/20 -13:49

واقعا شما بخاطر قيمه حاضريد اينقدر جان بر كف باشيد؟؟؟؟؟

تنها 6 0 پاسخ 1400/5/20 -07:18

بادست خودخویشتن را به هلاکت نیندازید .. (قرآن کریم)

حسنعلی سجادی 6 0 پاسخ 1400/5/20 -07:14

خیلی ابلهانه است، جوانان مغرور ومتعصب را فریب میدهند، خانواده ها را داغدار میکنند. به امام رضا(ع ) باید ادب واحترام گذاشت، خودکشی الکی چه سودی میبخشد. نه بدرداجتماع میخورد، نه امام رضا(ع ) راضی است. چرا میگوئیم درهندوستان خرافه زیادست؟؟ همینجا نمونه هایش را زیاد داریم. تقصیر روحانیت است که روشنگری نمیکنند!!!

ناشناس 3 63 پاسخ 1400/5/20 -06:19

تاکورشود هر آنکس نتواند دید فریب نخورید کرنا اصلأ ویروس نیست سمی هست که از طریق آب و غذا میخورید...

به ناشناس 1400/5/20 -08:01

پس اگه نيست و مطمئني لطفا برو به يكي از بيماران كرونايي كمك كن، از آب و غذاي اونم نخور فكر نكنم مشكلي پيش بياد. خدايا التماس تفكر

اخوند نخودکی 1400/5/20 -08:04

کرونا تویی و تک تک رفقایت

فردین 1400/5/20 -08:31

پس وقتی کرونا گرفتی خواهشا بیمارستان نرو تو خونت بمون. کل دنیا دیونن فقط شماها عاقلید

قاسم 1400/5/20 -08:56

به به. نظریه جدید

پروفسور قرن بیست و یکم 1400/5/20 -09:00

منم میگم کرونا یک نوع قارچه که تو جاهای خلوت وجود داره. و وقتی انسانها کنار هم باشند قارچه از بین میره.

منصور 1400/5/20 -09:26

لعنت به این منشور حقوق بشر که همه انسانها را برابر دانسته!!!

حسن 1400/5/20 -10:17

ای بدبخت روان پریش

فاضل 1400/5/20 -11:14

دقیقا یکی از همین جاهلانی متاسفانه،با اینهمه آمار مرگ و میر بازهم ،انکار کردن یعنی حماقت

اترک 1400/5/20 -12:05

مرد حسابی مگر نمیگی کرونا ویروس نیست؟؟؟؟ همین الان برو بخش های کرونایی بدون ماسک به کادر درمان کمک کن! شاگردان تبریزیان هستید دیگه انتظار انسان بودن ازتون نداریم

فاضل 45 2 پاسخ 1400/5/20 -04:00

نشان دهنده جهالت و خرافه پرستی بعد از چند قرن ،،،کرونا نه عزاداری و نه عروسی می‌شناسه نه هیت می‌شناسه نه پارتی ،،،باید به حال چنین افرادی گریست که چنین چیزی نمی‌فهمند و هنوزم جاهلند ،اونم تو این وضعیت کمبود دارو و سرم و تخت بیمارستان و گرانی و تورم و فقر و بدبختی ملت ایران ،,,از ماست که برماست،،،خدایا تعقل و تفکر و روشن بینی نصیب همه ما کن ،،،،امین

محمدی 1400/5/20 -08:56

در دوران کرونا نشان داده شد چه کسانی تفکر و خرد و عقلشان از احساسات و هیجاناتشان عقب تر است

محمد رضا 24 2 پاسخ 1400/5/20 -01:45

عزیزم دیوانگی شاخ و دم نمی خواد !!!!

علي 1400/5/20 -10:51

اگه قرار بود با به ظاهر عقل گرایی تو و امثال تو کشور سر پا بمونه سال پنجاه و هشت که جنگ ایران عراق شد الان باید چندتا خواهر برادر بعثی داشته باشیم

ناشناس 27 0 پاسخ 1400/5/20 -01:32

لطفا کرونا گرفتید نرید تو بیمارستانها ...ونتون رو پهن کنید رو تختا کادر درمان خسته اند حالا میخای هر ذکری کنید کنید

حسین 3 60 پاسخ 1400/5/20 -01:09

ما آرزومون تو مجلس اهل بیت جان بدیم.کرونا هم بهانه ی جان دادنمونه

حسنعلی سجادی 1400/5/20 -07:20

جونتون رابدهیدنگذاریدعراقیها توشهرتون فساد کنند.

ناشناس 1400/5/20 -08:02

خوب برو جان بده ولي اگه عامل ابتلا و مرگ چند نفر شدي همان امام حسين تو رو قاتل ميدونه

مهدی ایمانی 1400/5/20 -08:20

شما اگه راست میگید و عاشق اهل بیت بودید میرفتین سوریه با داعش میجنگیدین و شهید میشدین.

اسماعیل 1400/5/20 -08:54

اونوقت کادر درمان با این وضعیت چه کنند؟ جواب بده

سعید 1400/5/20 -09:31

پس اگه کرونا گرفتی مرد باش و تو خونت بمون تا به آرزوت برسی، بیمارستان رو بذار برای افراد بدشانسی که تو امثال تو بیمارشون کردی...

ناشناس 1400/5/20 -10:15

خب به درک اما قبلش یه ناییدیه بده اگه خواستی سقط بشی نری بیمارستان را اشغال کنی و خبر مرگت یه گوشه بمیری تا دیگران را الوده نکنی .

حسن 1400/5/20 -10:21

خودت میخوای جون بدی مشکلی نیست۔۔۔۔ تو بی فکر چندین نفر بیگناه که دلشون نمیخواد توی مراسم اهل بیت جون بدن رو به کشتن میدی۔۔۔خدایا جهل تا کجا

,خانم رقیه 1400/5/20 -11:16

اگه میخوای خودکشی بکنی مهم نیست فقط کادر پزشکی و مردم را به کشتن نده وگرنه مردن خودت برای کسی مهم نیست وقتی خودت میخایی بمیری

مسعود 1400/5/20 -11:20

امیدوارم به زودی جون بدی همونطور که دلت میخواد

حسین 24 5 پاسخ 1400/5/20 -01:01

فلسفه عاشورا به کلی فراموش شده،واگر فراموش نشده بود چرا هیچ وقت حوزه های علمیه و مراجع به حکومت و نه دولت هیچ اعتراضی نمی کنند از این همه ظلم و بی کفایتی و نابودی کشور و ملت.حسین ع برای مبارزه با ظلم قیام کرد،آیا الان در ایران ظلم و بی عدالتی نیست؟ولی چون اعتراض هزینه دارد روحانیت که همیشه عافیت طلب بوده و سر سفره دیگران زندگی می کند، سکوت کرده ولی چون اعتراض به یزید و دارو دسته اش هیچ هزینه ای ندارد به آن اعتراض و فحاشی می کنند.

تامل 1400/5/20 -08:52

فعلا که در مراسم های محرم مداحان بیسواد میدان داری می‌کنند. و تمام فلسفه قیام امام حسین شده اشک و آه و ناله و گریه. انگار که قیام حسین ع هدفش گریه بوده است. در مداحی ها خبری از بیان هدف قیام امام که همانا اصلاح جامعه و مبارزه با فساد وتبعیض بود نیست. همه اش شده گریه و ناله و مصیبت و اشک و آه و احساسات تنها که معلوم است آخرش چه خواهد شد. سرانجام اینگونه گرامیداشت ابا عبدالله می‌شود نعره های گوش خراش زدن. قمه زدن. لخت شدن در مراسم و رقص پا کردن و سبک رپ خواندن و جملات من درآوردی که همه موجب وهن امام معصوم است و توهین به شان والای شهدای کربلا. به کجا می رویم ما؟

بینام 1400/5/20 -14:14

با اختلاف بهترین نظر

کرامتی 17 2 پاسخ 1400/5/20 -00:58

همیشه تا بوده همین بوده در کل تاریخ اسلام و شیعه دین و مذهب توسط افراط گرایان ضربه خورده. امروزه هم علاوه بر ضربه به دین به سلامت جامعه هم ضربه می‌زنند. جماعتی که احساسات شان بی ترمز و جلوتر از عقلشان است.

کاربر ناشناس 30 0 پاسخ 1400/5/20 -00:49

منظورش اینه که جونش رو فدا میکنه اما پول روضه خونی رو نه

رضا 13 1 پاسخ 1400/5/20 -00:37

نه الان که کروناست اگر قبلترها اجازه کنسرت به موسیقیهای تند و متال و پرتحرک میدادن و جوونا راحت اونجا تخلیه میکردن انرژی شون رو،اینطور له له نمیزدن واسه اینجور مداحی-متال حتی تو ایام کرونا و پیک پنجم

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/5/20 -00:06

آخه کودنی تا ب کجا تواسلام وقرآن آمده حفظ جون واجبه واجب. شماها واقعا شیعه اثنی عشرید منکه باور نمیکنم

اصغر 21 2 پاسخ 1400/5/20 -00:01

اخلاق صفر، دیانت صفر، عدالت صفر، کمال صفر، فهم صفر، شعور صفر، انسانیت صفر، مردمداری صفر، علم صفر، عقل صفر، جهالت 20،نفهمی 20،دزدی 20،دروغ 20،فساد20،فحشا 20

رضا 26 1 پاسخ 1400/5/19 -23:46

چطور میشود اسلام شیعی را صادر کرد در صورتی که از کنترل مسائل مذهبی مملکت عاجزند. حرف زدن خیلی راحته .

داودیان 1400/5/20 -08:43

مراسم های مذهبی از کنترل علمای اصیل خارج شده و یله و رهاست. وهر مداحی هرچه می‌خواهد می‌خواند.

صادق 36 1 پاسخ 1400/5/19 -23:38

حسین ع یه راهه یه روش واسه زیستن، اونایی که اینو میدونن تو هیئتا نیستن....

ناشناس 34 0 پاسخ 1400/5/19 -23:32

حالا به وزیر بهداشت حمله کنید --تند رو ها کجایید

علی زاده 42 1 پاسخ 1400/5/19 -23:20

این مداحان جیره خور کا توی این ده شب جیبشون باید پربشه،اگه پر نشه که تا آخر سال از گشنگی میمیرن،به همی دلیل که گفتن این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته،چون 90درصد خرافات و عقاید فاسد را توی این ایام به اسم امام حسین به خورد ملت میدن،ملتی که توی این روزگار پیشرفته به این ابلهی زندگی میکنن،چشم امیدی بهشون نیست

. 17 3 پاسخ 1400/5/19 -23:14

عالیه مثل یه بمب میمونه

مجید 26 0 پاسخ 1400/5/19 -22:56

حفظ جان از اوجب واجبات است و فقط در جهاد در راه خدا باید جان داد .

علی 4 25 پاسخ 1400/5/19 -22:54

سلام هیئت زوارالبقیع ودرتهران است نه مشهد . وبعدمسئولین هیئت به خاطرهنجارشکنی ازطرف پلیس امنیت عمومی تهران احضاروتذکرداده شده است . سازمان تبلیغات اسلامی هم ضمن برائت ازاین عمل تذکروتهدیدبه تعطیلی هیئت درصورت تکرارعدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نموده است .

Asd 1400/5/19 -23:44

وقتي اين همه ادم كرونا بگيرن و يرن چه فايده اي داره تذكر و ... چي ميگيد خدايي

رضا 1400/5/20 -00:30

ایما هیات علمدار مشهدالرضا هستن زیر عکسم نوشته

خودم 1400/5/20 -00:39

چه مجازات سختی وای وای تذکر تهدید به تعطیلی ...جون آدمها هم کشک البته آدمهایی که ناخواسته ازاین جماعت کرونا بگیرن رو میگم نه این جماعت که برای جون خودش وخانوادش ارزشی قایل نیست

کاربر ناشناس 32 4 پاسخ 1400/5/19 -22:50

چرا مراجع سکوت کرده اند و مانند ایت الله سیستانی پیام به مردم نمیدهند واقعا روش ائمه این بوده

ایرانی 31 1 پاسخ 1400/5/19 -22:48

خب اینا که عاشق مرگ در راه ائمه هستند چند سال در شهادت باز بود چرا نرفتند سوریه و به عنوان مدافع حرم از دین دفاع نکردند ، فرق بین این جماعت با عاشقان واقعی این است که عاشق در را معشوق جان میدهد و اینا به اسم عاشق دیگران را فدای معشوق میکنند و معشوق را بدنام .

حمیدیان 1400/5/20 -00:52

اینا اگر از کرونا هم نمیرند بیماری را به دیگران منتقل می‌کنند و باعث مرگ دیگران و آزار دیگران می‌شوند. آیا این است آیین و مرام امام حسین ع

شوهر ننه 35 5 پاسخ 1400/5/19 -22:42

انشالله یک ،یکتون ،،،،،

حامد 1400/5/19 -22:57

انشا الله بچه‌های خودت یک،یک.....

متفاوت 16 2 پاسخ 1400/5/19 -22:41

درجواب ، از مردم،چون حماقتها پایانی ندارد اینها و بدتر از اینها درپیش رو است وخواهدبود.انتقام الهی بزرگ درپیش است وکاری هم دربرابر انتقام خون خدا نمیشود کرد.فقط باعث تاسف است،این رامن نمیگویم بلکه فلسفه اندیشه،گفتار ورفتار غلط ادمها چنین میگوید.

وطن دوست 25 3 پاسخ 1400/5/19 -22:39

جهل و نادانی تا کجا اینان از یزید و شمر هم بدتر هستند.....اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

علی 8 26 پاسخ 1400/5/19 -22:38

باسلام این هیئت اصلا درطراز هیئت های موردقبول بچه حزب الهی هانیست . اگراین هیئت هیئت ولایی بود : 1. هیئت ولایی همانندولایت به تمام پروتکل های بهداشتی پایبند است . 2 هیئت ولایی عکس دروغین منتسب به ائمه اطهاربه درودیوارحسینیه نمی زند . 3 . هیئت حسینی جانش بره اطاعت پذیریش ازولایت خدشه نمی بینه . بالاغیرت این افرادرابه ولایت ودین منتسب نکنید . یادمان نروددرسال های نه چندان دوردرهمین بوشهرکنسولگری انگلیس خبیس برای برخی خرمذهبان هزینه می کردوپلومی دادتابه اسم عزاداری برای امام حسین علیه السلام زیربیرق انگلیس خبیث سینه بزنند .

نا شناس 1400/5/20 -00:32

هرچی میشه میگن انگلیس.بابا،کرم از خود درخته تا اینو باور نکنیم نمیتونیم خودمون رو اصلاح کنیم

ناشناس 1400/5/20 -08:09

تو رو خدا اينقدر با كلمات بازي نكنيد، وقتي شرايط اونقدر بد هست كه دورهمي چندنفره خانوادگي مرگ و ميرش ميشه 588 نفر با اين همه تجمع و دورهمي مرگ و مير چقدر ميشه؟؟؟؟ هر چقدر هم كه ماسك بزني و بگي رعايت ميكني ولي نميتوني بگي صد در صد امكان سرايت نيست.

جلال 1400/5/20 -09:18

علی آقا به نکات درستی اشاره کردی. اما سوال اینجاست چرا جامعه مداحان و هیاءت های مذهبی این اعمال و رفتار را با یک بیانیه صریح و شفاف تقبیح و محکوم نمی‌کنند تا به افراطی گری متهم نشوند.؟

M 13 3 پاسخ 1400/5/19 -22:36

عده ای میگن چرا به هیئت و عزاداری گیر میدین برین راه شمالو کیشو ببندین عده ای هم میگن چرا به شمال رفتن ما گیر میدین برید راه مشهد و در مسجد و هیئت رو ببندین تا وقتی امثال این احمق ها تو کشور هست که چیزی به اسم گذشت و مسئولیت پذیری و الگو بودن و حق الناس رو نمیشناسن اوضاع همینه نه فقط تو مسئله کرونا توی هر زمینه ای حداقل باعث شد بفهمیم این مسئولای بی مسئول که چیزی از حق الناس حالیشون نیس دقیقا از جنس همین مردمن فقط یه کمی سطحشون تو بی مسئولیتی بالاتره.

یکی از مردم 1400/5/19 -23:12

مسافرت یه خانواده میره با ماشین خودش تو ویلا یا هتل...نه اینکه 200 نفر یه جا جمع شن برای چندین ساعت!! هرچند اون هم اشتباهه....بنابراین حماقت رو با حماقت بیشتر جواب نمیدن!!!!!!!!!

B 1400/5/20 -09:24

در جواب M. منهم موافقم. کاملا درست گفتی و اینکه کرونا چه خوب ذات ما انسانها را نشان داد. نشان داد چه کسانی مسوولیت پذیر نیستند. چه کسانی خودخواهانه فقط بفکر خود هستند. چه کسانی جان هموطن و عزیزانشان برایشان مهم نیست. چه مسؤولینی کشور و مردم برایشان مهم نیست. این افراد در همه قشری هستندچه مذهبی چه غیر مذهبی چه باسواد چه بیسواد.

مهدی 22 0 پاسخ 1400/5/19 -22:35

هرنوع افراط وتفریط نشانه جهالت وخارج اسلام حقیقی هست.

طالبانی 23 2 پاسخ 1400/5/19 -22:34

بعد میخواهید بد حجاب را با زیرگرفتن تنبیه نکنند ؟

مهدی 18 4 پاسخ 1400/5/19 -22:32

بگذاریم خودشان تعدادشان را کم کنند

علی 12 0 پاسخ 1400/5/19 -22:26

اگه خیلی عاشق مردن هستن خب بگو اونجا جون بدن یا بفرستیم لب مرز اونجا امنیت برقرار کنن یا اینکه...

دانشجو 20 2 پاسخ 1400/5/19 -22:24

وقتی بیمارستان هاپر کردی جان پرستاران بخطرانداختی امام حسین جزاتومیده مداح محترم ایه قران هست هرکس یکنفر راعمدابکشدانگار کل مردم راکشته است امام حسین دوست داری دست یتیمی بگیر سربزن زیر پلها غذاپخش کن بین فقیران نمیخواد سینه بزنی این یکسال رو لطفا توی خونه بشین

متحیر 15 6 پاسخ 1400/5/19 -22:22

اینا چرا لخت هستند؟ در عکس مشخص نیست ، بررسی کنید کاملا لختند؟ چرا اخه؟؟؟؟؟ برای انتقام از یزید ، کار دست هم ندن خدای نکرده، اچ ای وی از کرونا هم خطرناکتره

حامد 1400/5/19 -22:59

تو تو لجن زار بزرگ شدی آخه همه چیز را در مرآت مسائل جنسی میبینی باید هم متحیر باشی

یکی از مردم 1400/5/19 -23:14

طرح صیانت رو اجرا کردند!!!!!!!!! شرم آوره امام گفته برای من لخت بشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حاج طوسی 1400/5/20 -06:42

ای جان.جای من خالیه

احمد شاه مسعود 18 0 پاسخ 1400/5/19 -22:02

حسین ع بیشتر از روضه وزاری تشنه لبیک بود اما افسوس که به جای افکارش زخم های تن مبارکش را نشانمان دادند

محمد 21 0 پاسخ 1400/5/19 -21:54

ان شاءاله که به لقاء امامشون بپیوندند

محمود 32 2 پاسخ 1400/5/19 -21:48

این مداحان مفت خور وانگل بخاطره پول از جون مردم مایه میزارند.خدا لعنتشون که این مفت خوران انگل را

از مردم 27 2 پاسخ 1400/5/19 -21:40

حماقت نوع بشر انتها ندارد.......................

سارو سیا 22 3 پاسخ 1400/5/19 -21:37

بی بصیرتی، نفهمی، خروج از ولایت، باید اینا به جرم آدم کشی دستگیر بشن

من نفهم هستم 1400/5/19 -22:37

اتفاقا کاملا در خط هستند

خسته 30 2 پاسخ 1400/5/19 -21:34

لعنت خدا برهمه کسانی که بنام دین با جان مردم بازی می کنند

متین 25 2 پاسخ 1400/5/19 -21:34

جهالت رو نمیشه با اشک پوشوند ..ابن ملجم هم مفسر بزرگ قران بود

افراط ممنوع 29 2 پاسخ 1400/5/19 -21:29

مقصر این مردم نیستن مقصر اصلی اون نادانی است که میره بالای منبر و این جمعیت را جوگیر میکنه

مراد عقیلی 1 0 پاسخ 1400/5/19 -21:22

عذا داری امام حسین

ح ز 4 33 پاسخ 1400/5/19 -20:57

عشق (حسین )داروندار دل من است دل از همه بریدم وگفتم حسین (ع)حسین (ع) من از کودکی عاشقت بوده ام قبولم نما گر چه الوده ام اگر با کشته شدن من دین خدا زنده می ماند پس ای شمشیرها مرا دریابید دربارگاه قدس که جای ملال نیست سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است حسین خون خداست وخدا خونبهای اوست وجنگ با حسین جنگ با خداست ومحکوم به فناست مواظب دلهای پاکتون باشید کدرش نکنید( دل مرکز حق است ودریغا به جای حق ابلیس جا گزیده کنون در سرای دل التماس دعا ازهمتون

به ج ز 1400/5/19 -22:36

پس خودت و خانم و بچه ها و مخصوصا خانم والده همگی شرکت کنید تا انشالله همگی به خاک فنا برید ، الهی امین

حق 38 0 پاسخ 1400/5/19 -20:56

خدایا قدرت تشخیص حق و باطل را به ما عنایت بفرما

متفاوت 1400/5/20 -00:51

راه انسانی را بروید عین حق است وحق راپذیرا باشید.هرانسان فقط تاوان فکر ، حرف وعمل خود را درانتخابها ومسولیتش پس میدهد.یعنی دراصل درغل وزنجیر افکارخودش دراسارت است،وپرهیز راه گشا ، یعنی انچه که استفاده میکنید اگر برابری نکند با انچه استفاده میرسانید،حق به طریقی گریبانگیرتان خواهد شدوشما باطل.در عملکردهای اجتماعی ، با زرنگ بازی باحق درنیافتیدوفکرنکنید زرنگ هستید.پس لازم نیست تشخیص بدهید چه کسی حق است وچه کسی باطل،چون به هرحال فریب میخورید.

روژان 30 2 پاسخ 1400/5/19 -20:48

سلام امام حسین شب آخر فرمود هر کسی حق الناس به گردنش هست اینجا نمونه ....نزدن ماسک و رعایت فاصله ی نوع حق الناس .....ان شاالله عزاداری ابا عبدالله در مقام اربابمان باشد

سید 26 7 پاسخ 1400/5/19 -20:45

غذا میدن ی مشت گرسنه برای غذا چکار میکنند

حسن 1400/5/19 -22:20

لعنت بر تمام نواصب و معاندین

طوسی 7 2 پاسخ 1400/5/19 -20:38

در یکی از عکسها مردی خیلی سفید جلب توجه میکنه

ایران ازاد 1400/5/20 -01:57

یک نفر هم دارد اورا بو ميکند

ناشناش 15 2 پاسخ 1400/5/19 -20:34

نادانان وفرصت طلبان با اینگونه نمایش ها ضربه مهلکی به اعتقادات مذهبی مردم زدند واز همه مهمتر تاریخ تمام این اوضاع را ثبت میکند که در آینده علمایی که مشوق بودند شرمسار خواهند بودشاید هم پای کیف انگلیسی در کار است چرا به توصیه های علمای بهداشت وپزشکی توجه نمیشود؟

شیرین صفوی 12 2 پاسخ 1400/5/19 -20:26

شماها میخواین بگیرید بگیرید و جونتون رو فدا کنی ولی به بقیه بدل و بخشش نکنید

عزرائیل 16 2 پاسخ 1400/5/19 -19:54

دیدن و شنیدن این جور مراسمه که مردم رو به طرف بی دینی سوق می دهد ...

ناشناس 14 7 پاسخ 1400/5/19 -19:49

اینها همجنس گرا هستند، مریض روانی هستند، خاک برسرشون، نوحه هم جوری میخونن که حال بهشون بده

رضا 57 0 پاسخ 1400/5/19 -19:17

لخت شدن، حسين عليه السلام را حوسين خواندن، شعرهاي بي محتوي، و... اين بود پيام و درس از عاشورا؟ خوب ضربه زدين به تشيع

مهدی 50 2 پاسخ 1400/5/19 -19:10

اینا اسم مسلمون هم خراب می کنن اینا عزادار امام حسین نیستن، اینا دنبال دل مشغولی خودشون هستن

دن کیشوت 55 2 پاسخ 1400/5/19 -19:06

تا ابله در جهان است،مفلس در نمی ماند! تمام این افراد با این اعتقاد اگر به واقعه عاشورا برمی گشتند و ساکن عراق می شدند،به طور قطع و یقین در سپاه عمر سعد قرار می گرفتند.این مداحان امام را با اسباب بازی اشتباه گرفته اند.

ناشناس 1400/5/19 -19:43

اینا یه مشت افراطین

ع 1400/5/19 -20:37

احسنت به نظر شما+++

ایران 57 3 پاسخ 1400/5/19 -19:03

خاک برسرتون خوارج بدبخت خود امام سجاد ع روز عاشورا بخاطر بیماری به جنگ نرفت ؛واقعا بیشعوری تا کییی

ناشناس 1400/5/19 -20:34

اینها خودشون رو بالاتر از امام می بینند،خوارج هم دقیقا همین رفتار رو داشتن ،جون خودشون مهم نیست جون بقیه ملت که مهمه،تندروی در اسلام منع شده ولی برخی از اقایون دیگه سبقت هم از هم می گیرند

شهرام .ر 43 2 پاسخ 1400/5/19 -19:01

خلایق هر چه لايق

یاغچی ابادی 42 0 پاسخ 1400/5/19 -18:57

واقعا این نوع عزاداری دهن کجی به مقدسات است،کجای این عزاداری باعث جذب وگرایش به دین به ائمه و... میشود آیا امام حسین (ع) راضی به صدمه دیدن مردم بوده؟؟؟ خیر هرگز هیچکدام از ائمه و پیامبران وصالحین و.... راضی به صدمه ومرگ مردم نبوده‌اند واقعا اگر قانون در این مملکت هست باید با اینگونه افراد برخورد قانونی شود واین مداح و این هیات برای همیشه تعطیل شود؛در شهری که جا برای بستری وحتی دفن مردگان نیست این یک فاجعه است

کیان 58 1 پاسخ 1400/5/19 -18:40

پزشکان خیلی زحمت کشیدن تا نیمی از جمعیت ایران را قانع کنند تا در منرل بمانند حالا به نظر میاد باید دامپزشکی وارد عمل شود و تعدادی از مداحان رو قانع کنند که مردم را نکشید

کاربر ناشناس 1 62 پاسخ 1400/5/19 -18:38

مردم چرا عزاداری نکنن چرا، مشکل دولت است اگه کرونا واقعیت داره پس چرا واکسن فراوان وارد نمی شود و اگر دورغ است شده محل پول در آوردن دولت اگر حقیقت دارد کرونا 200میلیون واکسن از کشور های دیگر وارد کنید.

ناشناس 1400/5/19 -20:39

چرا !؟چون پرستار ودکتر بیچاره دیگه رمق نداره،چرا چون بیمارستان جا نیست دیگه،چرا چون خشک وتر دارن باهم میسوزن،چرا چون این بیماری دیگه داره میزنه به جوانها و کودکان طفل معصوم ،چرا چون دارونیست باید بیمارسخت نفس بکشه ،وصدتا چرا دیگه....،اگرشما ائمه رو دوست داری هرمسلمونی دوست داره ولی از حق الناس میشه گذشت!؟خداواقعا می بخشه حق الناس رو!؟

یاغچی ابادی 1400/5/19 -21:04

به کاربر ناشناس۱۸:۳۸یعنی هنوز عقل ناقص تو درک نکرده اپیدمی به نام کرونا هست و در حال کشتار بی رحمانه مردم است افرادی امثال توهستند که باعث گسترش این ویروس بی رحم میشوند

کاربر ناشناس 1400/5/19 -21:39

یاغچی ابادی یقین دارم متوجه نشدی چی نوشتم چین نزدیک دو میلیارد جمعیت داره ولی کرونا را سریع جمع کرد و جشن هایشان را با جمعیت زیاد برگزار کرد ولی ما هروز یک حرفی وزیر بهداشت می زند امان از دروغ و دروغ گو چرا واکسن وارد نمی شود مردم راحت باشند چرا

کاربر ناشناس 1400/5/19 -22:16

چرا آنها که با مسافرت خارجی خودشان ویروس کرونا و انواع جهش را وارد کردند حق الناس نیست چرا

یه ایرونی اصیل 8 58 پاسخ 1400/5/19 -18:37

کاش از کافی شاپ ها، پاساژها، بازارها و پارتی ها هم گزارش تهیه می کردید به نظرم هدف شما چیز دیگه ای است

reza 1400/5/20 -08:47

مردم دارند میمیرند و یک عده هنوز برایشان قابل درک نیست عزیز من شما پیش خدات کلاهتو قاضی کن اگه مسافرت نری بازار نری هیئت نری و .... واقعا به زندگیت لطمه میزنه و قبل کرونا باعث مرگت میشه حتما انجام بده.مغازه دار اگه تعطیل کنه قبل کرونا از گرسنگی میمیره من اگه امروز لباس جدید نخرم برای بچه ام شاید از شرمندگی بمیرم.خودتان و دین و ایمانتان کرونا شوخی ندارد اگر شوخی داشت حداقل این بود مسئولان مملکت فوت نمیکردند

حسین 12 1 پاسخ 1400/5/19 -18:32

انشاله ک سلامت باشند ولی اگه درگیر کرونا بشن خیلی از اطرافیان و خانواده خود را هم درگیر ویروس خواهند کرد و فقط خودشان نخواهند بود، میشه با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و بدور افراط مراسم محرم را امسال بگونه ای برگزار کرد، ک ب سلامتی خود و جامعه لطمه ای وارد نشه، چون همه حق زندگی دارند.

کوروش کبیر 34 5 پاسخ 1400/5/19 -18:31

انسانهای جاهل‌...حرمت محرم و امام حسین را از بین میبرند...انشااله که کرونا میگیرن و به خواسته دلشون میرسن..چرا بدون لباس عزاداری میکنند مثل انسانهای اولیه

احمد 23 1 پاسخ 1400/5/19 -18:25

تواین عزاداریها آیاآخوندی دیده میشه؟

ارباب حلقه ها عمامه 74 8 پاسخ 1400/5/19 -18:02

علم الهدی رو هم ببرید وسطتون سینه بزنه

. 1400/5/19 -18:58

....زیادی نخور.اگر خواستی بخور

سید 1400/5/19 -21:05

دوست عزیز.اقای علم الهدی بارها به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک ناکید داشته.خودش هم رعایت کرده.چرا تهمت می زنید.؟

م.س 67 3 پاسخ 1400/5/19 -17:57

السلام علیک یا اباعبداله(ع) - اینها مداح نیستند بلکه کاسب هستند و متاسفانه عزاداریها و مولودیهای ائمه را وسیله کسب در آمد و شهرت خود نموده اند ، در انجام حج تمتع سال 99 که امری واجب در اسلام است مراجع برای حفظ جان مسلمین فتوا به نرفتن به حج دادند حال اینکه عزاداری امری مستحب است . امام حسین (ع) خود نیز برای امر به معروف یعنی درک صحیح و عاقلانه و آگاهانه و رفتار انسانی و خداپسندانه به شهادت رسیدند تا نسل بشر بفهمند که بعضیها بخاطر منافعشون نمیخواهند بفمند.

حمار ایرانی 48 18 پاسخ 1400/5/19 -17:57

این شعر در خواب ایت الله علم الهدی توسط اسب امام حسین خوانده شد

محمد 1400/5/19 -18:51

اون وقت خر از قبرس میارن

به حمار 1400/5/19 -19:01

چه اسم با مسمایی داری واقعا برازنده اس.

مهدی 1400/5/19 -19:08

خرافات