مرگ ۲ جوان در ۲ حادثه تعمیر کولر و برخورد با قطار

در دو حادثه جداگانه برق گرفتگی با کولر آبی و برخورد با قطار، دو جوان در رفسنجان و زرند جان باختند.

مرگ ۲ جوان در ۲ حادثه تعمیر کولر و برخورد با قطار

رئیس مرکز اورژانس شهرستان رفسنجان دراین باره گفت: بامداد دیروز، گزارش برق گرفتگی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان ارسال شد که بی درنگ عوامل امدادی با دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اول و دوم شهری اورژانس رفسنجان به محل حادثه اعزام شدند.

حسینی زینلی افزود: باوجود تلاش امدادگران اورژانس، احیای مصدوم حادثه موفق نبود و جوان ۳۶ ساله به دلیل برق گرفتگی در محل حادثه جان سپرد.

وی ادامه داد: به گفته شاهدان عینی، این مرد جوان هنگام تعمیر کولر آبی دچار برق گرفتگی شده است. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرند هم از جان باختن جوان ۳۳ساله روستایی در حومه این شهرستان در حادثه برخورد با قطار خبرداد.

امین عرب‌پور افزود: طی تماس با اورژانس درباره برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده، بلافاصله نزدیک ترین واحد اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: قربانی حادثه بر اثر ضربه شدید مغزی در دم جان خود را از دست داده بود. عرب‌پور اظهار کرد: علت حادثه از سوی مراجع ذی صلاح در دست بررسی است، اما احتمالا بی احتیاطی و کم توجهی به نزدیک شدن قطار علت مرگ دلخراش این جوان بوده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به نزدیکی قطار به منطقه مسکونی «بهشت وحدت» و این که چند حادثه از این قبیل طی سال‌های اخیر اتفاق افتاده است، می طلبد که مسئولان چاره‌ای برای این مشکل بیندیشند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم. شنیده ها حاکی است، این جوان به عنوان نگهبان باغ های پسته مشغول کار بوده است.

منبع: خراسان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها