عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مقامات کاخ سفید نمی‌توانند رفع برخی از تحریم‌ ها را از دایره برجام خارج کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اینکه مقامات کاخ سفید بخشی از تحریم ها را از دایره مذاکرات خارج کنند و به موضوعات دیگر موکول کنند، اصلا منطقی نیست.

مقامات کاخ سفید نمی‌توانند رفع برخی از تحریم‌ ها را از دایره برجام خارج کنند

جلیل رحیمی جهان آبادی، با اشاره به واکنش آمریکا به گزارش جدید آژانس اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران اسلامی، گفت: تعهدات برجامی غربی ها در مقابل ایران اجرایی نشده لذا آنها نمی توانند توقع پایبندی از کشورمان داشته باشند.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها باید تحریم ها علیه کشورمان را بردارند، اظهار کرد: اینکه مقامات کاخ سفید بخشی از تحریم ها را از دایره مذاکرات خارج کنند و به موضوعات دیگر موکول کنند، اصلا منطقی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکایی مذاکرات برجامی را ترک کردند و این موضوع را افکار عمومی دنیا به خوبی می دانند، ادامه داد: اکنون جهانیان نظاره گر هستند زیرا اگر تا قبل برجام گفته می شد ایران هیچ تعهدی را نمی پذیرد و رشد نسل های سانتریفیوژهایش را متوقف نمی کند افکار عمومی دنیا فریب می خورد اما با انعقاد برجام همه اینها مشهود شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از زمان تصویب قانون راهبردی مجلس در خصوص برجام، نوع مقابله با بدعهدی های غربی ها متفاوت شد لذا هر موقع تحریم ها برچیده شود و همه چیز مطابق مفاد قرارداد اجرایی شود، کشورمان نیز مطابق روال گذشته عمل خواهد کرد.

منبع: خانه ملت

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نسل
    0

    برای دوران بدتر از روحانی اماده شوید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها