فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین:

ممنوعیت ترددها تا ۵شهریورماه ادامه خواهد داشت

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: ممنوعیت تردد ها تا ۵شهریور ادامه دارد وفعالیت ادارات و بانک‌ها با ۵۰ درصد پرسنل فعالیت خود را از سرگیری می گنند.

ممنوعیت ترددها تا ۵شهریورماه ادامه خواهد داشت

منوچهر حبیبی اظهار کرد: از عزاداران حسینی در هیئات مذهبی به خاطر رعایت پروتکل‌ها در ایام دهه اول تشکر و قدردانی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: از اصناف و بازاریان به جهت همراهی و همکاری با ستاد پیشگیری و مقابله با قدردانی می‌گردد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با استان قزوین گفت: ممنوعیت ترددها با همکاری مردم و اعمال قانون توسط پلیس تا ۷۰ درصد مؤثر بوده است.

حبیبی تاکید کرد: ممنوعیت ترددها تا پایان هفته ۵ شهریور ادامه دارد و همچنین فعالیت ادارات، بانک‌ها و اصناف از فردا یکشنبه آغاز می‌شود که ۵۰ درصد پرسنل با تشخیص مدیران می‌توانند از دورکاری استفاده نمایند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس استان افزود: رستوران‌ها به صورت بیرون بر خواهند بود، تالارها، سالن‌های سینما و تئاتر و استخرها تا پایان هفته تعطیل خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی نیز تا پایان هفته فعالیتی نخواهد داشت.

حبیبی تاکید کرد: فعالیت پاساژها و بازارهای سربسته به شرط مراعات ویژه بهداشتی امکان‌پذیر است و باشگاه‌های بدنسازی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها