ضرب الاجل دادستان همدان برای ایجاد حصار در محدوده سد کلان ملایر

دادستان همدان گفت: هفته گذشته در ضرب الاجلی به شرکت آب منطقه‌ای استان ابلاغ شد تا برای حفظ جان مردم در اسرع وقت حصاری مناسب در محدوده سد کلان ملایر ایجاد شود.

ضرب الاجل دادستان همدان برای ایجاد حصار در محدوده سد کلان ملایر

حسن خانجانی موقر با ابراز ناراحتی از حوادث رخ داده و غرق شدن سه هم استانی در سد کلان ملایر اظهار کرد: پیش از وقوع حادثه سوم و در هفته گذشته نامه‌ای به شرکت آب منطقه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه در اسرع وقت باید حصار مناسبی در محدوده سد ایجاد شود.

وی ادامه داد: این مسئله پیش از این موارد نیز از سوی مراجع قضائی پیگیری شده بود، اما از آنجا که مساحت مخزن سد زیاد است، مسئولان آب و منطقه‌ای شهرستان از کمبود اعتبار برای حصارکشی خبر داده بودند.

دادستان همدان تصریح کرد: در این شرایط حفاظت از جان مردم باید در اولویت قرار گیرد نه اینکه نادیده گرفته شود، بنابراین ضروری است، شرکت آب منطقه‌ای استان همدان اقدامات لازم برای تأمین اعتبار مورد نیاز ایجاد حصار در محدوده مخزن سد را در اولویت کاری خود قرار دهد تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

وی افزود: امور آب منطقه‌ای باید پیش از وقوع چنین رخدادهای تلخی از ابتدای فصل گرما نه تنها هشدارهای لازم را ارائه می‌داد، بلکه با فرهنگ سازی مردم را از نزدیک شدن به سد برای شنا بر حذر می‌داشت.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها