معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

تعطیلی سالن‌ های ورزشی قزوین تا پایان هفته

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تا پایان هفته تعطیل هستند.

تعطیلی سالن‌ های ورزشی قزوین تا پایان هفته

افسانه حسن نایبی گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، باشگاه‌ها و سالن‌ های ورزشی تا پایان هفته تعطیل هستند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون استخرداران و صاحبان باشگاه ها و سالن های ورزشی همکاری خوبی برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشته اند که باید از همراهی و همکاری آنها قدردانی کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به وضعیت کرونایی استان قزوین، فعالیت رشته های کم برخورد در فضای باز بلامانع است اما باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد توجه ورزشکاران قرار گیرد.

نایبی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده به مشاغل آسیب دیده ورزشی استان، ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۹میلیارد تومان تسهیلات کرونا به باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده در استان پرداخت شده و قرار است به ۱۵استخر استان تسهیلات ۳۰میلیون تومانی پرداخت شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به تداوم وضعیت کرونایی از یک سو و همچنین آسیب های دوری از ورزش و تمرینات آمادگی جسمانی از سوی دیگر از شهروندان انتظار می‌رود در فضاهای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ورزش بپردازند و سلامت جسمانی خود را در مقابل اضافه وزن، چربی خون، کم تحرکی و... حفظ کنند.

منبع: خبرآنلاین

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها