رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

واکسینه شدن 100هزار نفر در مناطق تحت‌ پوشش علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از واکسینه شدن 100 هزار نفر در مناطق تحت‌پوشش علوم پزشکی سمنان خبر داد.

واکسینه شدن 100هزار نفر در مناطق تحت‌ پوشش علوم پزشکی سمنان

نوید دانایی اظهار کرد: تاکنون 140 هزار دوز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تزریق شده است.

وی ادامه داد: تاکنون تقریبا یک سوم افراد در خطر که شامل جمعیت بالای 18 سال استان است از سوی همکاران ما واکسینه شدند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم برای واکسیناسیون در استان افزود: اگر ممحموله های واکسن بیشتری در اختیار این دانشگاه قرار گیرد برای تسریع در واکسیناسیون مردم آمادگی داریم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون دامغان گفت: مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان دامغان سومین مرکز واکسیناسیون علیه کرونا ویروس است که در مناطق تحت پوشش دانشگاه راه اندازی شده است .

وی افزود: این مرکز با شش غرفه، به عنوان دومین مرکز تجمیعی شهرستان دامغان، آماده ارائه خدمات واکسیناسیون کووید-۱۹ به گروه های هدف خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی دیگر با این دانشگاه تصریح کرد: در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس حوزه سلامت بیشتر از همیشه به همیاری دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامتی مردم نیاز دارد. تعامل سپاه و بسیج که جز همراهان همیشگی حوزه سلامت هستند به ویژه در این دوران نقش بسزایی در مدیریت این بیماری دارند.

دانائی با تمجید از همراهی های سپاه استان در مقابله با کروناویروس افزود: در کنار سپاه، باید از دانشجویان بسیجی نیز قدردانی کنم ک این روزها با حضور در مراکز واکسیناسیون کووید19، همکارانم در این مراکز را یاری می کنند. در این چند ماه اخیر دانشجویان این دانشگاه دوشادوش مدافعان سلامت در حوزه های درمان، بهداشت و امر واکسیناسیون خدمت کردند.

وی افزود: واکسیناسیون جز مهمترین اقدام در امر کنترل بیماری کرونا ویروس است که با توسعه مراکز واکسیناسیون کووید19 تاثیر بسزایی در تسریع این امر مهم دارد. با وجود این تعداد مرکز واکسیناسیون و نیروی انسانی کافی در صورت تامین واکسن انشالله طی ماه آینده تمام افراد گروه‌های هدف واکسینه خواهند شد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها