سلبریتی‌هایی که شهرتشان به عنوان پسر بد/دختر بد را تغییر دادند

برخی ستاره‌ها موفق شدند تصویر بدی که از آن‌ها در رسانه‌ها وجود داشت را تغییر دهند و به نسخه بهتری از خود تبدیل شوند.

سلبریتی‌هایی که شهرتشان به عنوان پسر بد/دختر بد را تغییر دادند

در طول سال‌ها، هنرمندان و سلبریتی‌های زیادی به دلیل مسائل شخصی و سبک زندگی نه چندان حرفه‌ایشان، با شهرتی منفی در رسانه‌ها مواجه شدند. چنین شهرتی البته جز در مواردی نادر خیلی زود بر فعالیت حرفه‌ای آن‌ها تاثیر منفی گذاشت و باعث شد طرفدارانی را که با سال‌ها تلاش بدست آورده بودند یک شبه از دست بدهند.

در این میان، اما هستند افرادی که انتقاد‌ها از سبک زندگیشان را پذیرفتند و در حقیقت در بدترین لحظه‌های زندگیِ حرفه‌ایشان بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کردند. در این مقاله با هم ماجرای تغییر تعدادی از این هنرمندان را مرور می‌کنیم و می‌بینیم که چگونه تغییر سبک زندگی و کنار گذاشتن عادت‌های پرخطر، هم زندگی شخصی و هم فعالیت حرفه‌ایشان را به سمت بهتر شدن سوق داد.

چارلی شین

شاید بهترین تصویری که بتوان از نابودی یک هنرمند توسط الکل و مواد و ... ارائه کرد، زندگی چارلی شین باشد. چارلی شین در سال ۲۰۱۱ به خاطر سوء مصرف مواد و الکل و البته غیر ممکن بودن کار کردن با او از سر صحنه سیت کام دو مرد و نصفی اخراج شد. در آن زمان البته این تنها خبر جنجالی از زندگی شین نبود و مصاحبه‌های عجیب و غریب و حضور در انظار عمومی در شرایط غیر طبیعی، یکی پس از دیگری نام و تصویر این بازیگر را روی جلد مجلات و روزنامه‌ها می‌برد.

چارلی البته همزمان با اعلام عمومی مثبت شدن تست اچ‌آی‌وی‌اش، ظاهرا تلاش برای تغییر سبک زندگی و از بین بردن شهرت منفیش را آغاز کرده است. از آن زمان با استناد به Distractify این بازیگر زندگی‌اش را بدون الکل و مواد مخدر و البته به دور از شلوغ بازی‌های معمولش ادامه می‌دهد. چارلی همچنین در مصاحبه با USA Today اعتراف کرده است که آرزو دارد می‌توانست بخش بزرگی از گذشته‌اش را تغییر دهد و در مورد عذاب وجدانش نسبت به آن اتفاقات حرف زده است.

جاستین بیبر

جاستین بیبر پس از آن‌که به دلیل رانندگی تحت تاثیر الکل دستگیر شد و اتهام‌هایی جدی مانند تخریب اموال عمومی و کتک زدن یک خبرنگار پاپاراتزی هم به پرونده‌اش اضافه شد، به خوبی می‌دانست برای ماندگاری باید تصویری که از او به عنوان یک پسر بد در رسانه‌ها وجود دارد را تغییر دهد. جاستین در ۲۲ سالگی و درست بعد از برنامه پر حاشیه Comedy Central شروع به تغییر تصویرش در رسانه‌ها کرد.

در همان زمان بیبر این‌گونه با طرفدارانش حرف زد:" از صمیم قلب به آینده خوشبینم و امیدوارم همان کسی بشوم که باعث افتخار شما باشد. به شما قول می‌دهم که در آینده من را ورشکسته، بی‌آبرو و ترحم‌برانگیز نخواهید دید. امروز، روز تغییر من است. "

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور امروز بدون شک یکی از مشهورترین بازیگران مرد هالیوود است، اما تنها اندکی قبل از پذیرفتن نقشش به عنوان یک ابر قهرمان در زندگی شخصیش با مسائل زیادی روبرو بود. در آن زمان رابرت با اعتیاد به الکل و مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد و بار‌ها و بار‌ها در مراکز ترک اعتیاد مختلف، تلاش‌هایی ناموفق برای ترک داشت. این، اما همه داستان نبود و بازیگر محبوب این روز‌ها در آن زمان بار‌ها دستگیر شد و البته درگیر دادگاه یک طلاق جنجالی هم بود.

رابرت البته مانند بیشتر افراد حاضر در این مقاله به موقع به فکر افتاد و تنها اندکی پس از این اتفاق‌ها به هوادارانش اعلام کرد که مصرف الکل و مواد مخدر را کاملا کنار گذاشته است و به طور جدی به بازیگری برخواهد گشت. سرنوشت هم خیلی زود به این بازیگر روی خوشش را نشان داد و انتخابش به عنوان ابر قهرمان مارول، شاید مزد تغییر سبک زندگی‌اش بود. رابرت داونی جونیور از همسرش سوزان، فرزندانش، یوگا و برنامه ۱۲ مرحله‌ای ترک اعتیاد به عنوان موثرترین عوامل تغییرات مثبت زندگیش نام می‌برد.

دورو بریمور

دورو بریمور زمانی‌که هنوز سن بسیار کمی داشت انواع و اقسام شهرت‌های منفی را در کارنامه‌اش جمع کرده بود. مصاحبه‌های او در مورد دوران کودکیش را بسیاری تکان دهنده توصیف می‌کردند. دورو در مصاحبه‌هایش گفته بود که از ۹ سالگی مصرف مشروبات الکلی را آغاز کرده و تا پیش از تولد ۱۵ سالگیش دو بار در مرکز ترک اعتیاد بستری شده بود.

دورو، اما متوجه شد که با این رویه عاقبت خوشی در انتظارش نیست وتصمیم گرفت شرایط را تغییر دهد. در روند بازسازی تصویرِ این بازیگر در هالیوود البته دوهنرنمایی‌اش در فیلم‌های The Wedding Singer و Never Been Kissed تاثیر بسزایی داشت. دورو بریمور هم خیلی زود مزد تغییر سبک زندگیش را گرفت و در حال حاضر با مالکیت دو شرکت تولید فیلم و محصولات زیبایی و البته خط دکوراسیون داخلی مختصِ خودش دست کم از نظر مالی شرایط خوبی دارد.

کریستن استوارت

داستان شهرت منفی ستاره سری فیلم‌های Twilight اندکی با بقیه ستاره‌های این مقاله متفاوت است. شهرت منفیِ کریستن نه بر اساس سبک زندگی پر خطر و یا مصرف الکل و مواد مخدر بلکه تنها بر اثر یک اتفاق بوجود آمد. داستان از این قرار بود که یک عکاس از کریستن استوارت و روپرت سندرز (کارگردان فیلم سفیدبرفی و ...) در پشت صحنه فیلم سفیدبرفی عکسی گرفت که در هالیوود تقریبا همه را شگفت زده کرد. کریستن استوارت در آن زمان با رابرت پتینسون در رابطه بود و بر اساس آن عکس به پتینسون خیانت شده بود. وجه منفی این اتفاق زمانی بیشتر می‌شد که بدانید روپرت سندرز هم در زمان آن اتفاق متاهل بود و حتی همسرش هم در فیلم سفیدبرفی نقش ملکه النور را بازی می‌کرد.

کریستن در مصاحبه با ماری کلیر، آن اتفاق را اینگونه توصیف می‌کند:" من با آن تصمیم تمام جهانم را به آتش کشیدم و سوختنش را تماشا کردم. " کریستن استوارت البته موفق شد آن اتفاق را پشت سر بگذارد و با در پیش گرفتن یک زندگی به دور از حاشیه و البته به دلیل استعداد غیر قابل انکارش در بازیگری خیلی زود به یکی از موثرترین بازیگران جوان هالیوود تبدیل شد.

منبع: برترین ها

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ماس موسیر
    0

    کریستین واس ماس جوووون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها