فروردین: وزیر پیشنهادی ورزش از جنس انقلاب نیست

رییس فراکسیون ورزش مجلس ضمن مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تاکید کرد: شخصی می تواند این کشتی به گل نشسته ورزش و جوانان را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد، این ویژگی در آقای سجادی دیده نشده است.

فروردین: وزیر پیشنهادی ورزش از جنس انقلاب نیست

محمدمهدی فروردین، نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: به عنوان یک عضو جامعه ورزش که دارای تحصیلات ورزشی هم می باشم خاک ورزش را خورده ام و از کودکی در ورزش بودم و برای شخصیت ورزشی آقای سجادی احترام قائل هستم.

وی افزود: اما باید یادمان باشد می خواهیم برای وزیر ورزش برای دولتی انتخاب کنیم که آخرین امیدهای مردم است، می خواهیم برای دولت انقلابی وزیر ورزش و جوانان انتخاب کنیم، نمی‌خواهیم برای دولت لیبرال ناکارآمد و ناامید وزیر ورزش انتخاب کنیم.

فروردین گفت: وزیر پیشنهادی مدعی است که می خواهد در دولت انقلابی وزیر ورزش و جوانان باشد، در حال حاضر ایشان مشاور آقای مهرعلیزاده و قائم مقام فدراسیون زورخانه ای هستند، آقای مهرعلیزاده ای که دولت انقلابی را در مناظره های انتخاباتی به بدترین شکل ممکن به تمسخر می گرفت، کشور در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی خود قرار دارد و ما دوران پسا دولت لیبرال بی تدبیر و ناامید را سپری می کنیم و در انتخاب کابینه حق اشتباه کردن نداریم.

وی اضافه کرد: همانگونه که تشخیص مردم در انتخاب رییس جمهور صحیح بود و مدیریت کشور را به دست یک جراح انقلابی سپرد، اکنون نوبت ما نمایندگان است که با انتخاب وزیری پاکدست، انقلابی و مردمی تلاش کنیم وزن قوه مجریه و قوه مقننه را تنظیم کنیم، تنها راه برون رفت از شرایط موجود این است که انقلابی فکر و عمل کنیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد، محرومان ما و رییس جمهور را انتخاب کردند ما باید امانت دار باشیم.

فروردین گفت: راه صیانت از رییس جمهور سید محرومین، این است که نگذاریم افراد ویژه خوار، غیر مردمی، غیر انقلابی و مرفه بی درد که دارای زندگی اشرافی هستند وارد کابینه دولت شوند، در یک کلام شخصی می تواند این کشتی به گل نشسته ورزش و جوانان را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد این ویژگی در آقای سجادی در این ۴۲ سال عمر انقلابی دیده نشده است.

نماینده مردم فیروز آباد بیان کرد:زمانی که جنگ تمام شد ۱۹ سال داشتند، از شما می پرسم، در کنار شما رزمندگان، پاسداران و ایثارگران، چند جوان ۱۳ ساله پرپر شدند؟ بعد از انقلاب در بزنگاه ها هم یک موضع شفاف اتخاذ نکردند، این یک ظلم در حق دولت انقلابی است، انتظار است مجلسی که ترکیب آن از روحایونین مبارز رزمندگان، ایثارگران، پاسداران، فرزندان شهدا، جانبازان با دست های قطع شده و پاهای جامانده تشکیل شده است، به فردی که یک ساعت ایثار گری ندارد اعتماد نکند، این ها از اشرافیون هستند.

وی ادامه داد: انتظار است امروز پاسخ دندان شکنی به افراد خواص که از خارج مجلس، مجلس را مدیریت می کنند بدهیم، رای مجلس انقلابی خریدنی نیست، من خاک ورزش را خورده ام، اگر شما دلتان برای ورزش می سوزد من جگرم می سوزد، در کودکی از زمین های خاکی ورزش را آغاز کردم تا به بالاترین سطح مدیرتی ورزش رسیدم، ایشان اعلام کنند چه زمانی یک قدم برای ورزش برداشتند؟ با رای ندادن به آقای سجادی ثابت خواهیم کرد که این مجلس، مجلس دفاع از آرمان های امام انقلاب و شهدا است نه دفاع از ایرانمال، سایپا و پرشین خودرو.

فروردین اضافه کرد: بر اساس بررسی های ما، ایشان هیچگونه تحولی در ورزش ایجاد نکردند، دو دوست تاجر خود را در جایگاه ریاست دو فدراسیون مهم قرار دادند، هنوز ۴ فدراسیون ما در حال تعلیق است، این نیست که هر مدیر تحصیل کرده ورزشی شایستگی وزارت ورزش و جوانان را داشته باشد، ورزش یک فرصت است ولی اگر خوب مدیریت نشود برای نظام یک تهدید است، این ها برای نظام و انقلاب هیچ هزینه ای ندادند و صلاحیت این حوزه را ندارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    مگه حتما باید از جنس انقلاب باشه اونایی که از جنس انقلاب بودن رو دیدیم

  • جانباز
    0

    آقاى فروردين يكبارخودت واقعبينانه توآينه ببين،خجالت بكش ماكه توروخوب ميشناسيم،دروغگوى كذاب، خجالت بكشيدكم بين مردم خط كش بگذاريد!!!!!

  • ناشناس
    0

    چون که صد ابلیس آدم روی هست پس به هر دستی نباید داد دست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها