ادعاهای بی اساس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران درباره حمله به نفتکش اسرائیلی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی بی اساس، ایران را مسئول حمله به نفتکش اسرائیلی مرسر استریت دانسته و گفت تل آویو مانع از پیشرفت برنامه هسته ای ایران خواهد شد.

ادعاهای بی اساس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران درباره حمله به نفتکش اسرائیلی

به گزارش آسوشیتدپرس، بنی گانتز طی سخنانی بی اساس، ایران را به حمله علیه نفتکش اسرائیلی در دریای عمان با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین متهم کرده و مدعی شد که تل آویو در صورت نیاز، به تنهایی مانع از برنامه هسته ای ایران و به زعم خود دستیابی به سلاح هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، «بنی گانتز» که به همراه «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای مذاکره با دولت آمریکا در خصوص مساله ایران راهی واشنگتن شده، در ادامه اتهامات بی اساس خود علیه ایران مدعی شد: ارزیابی ما این است که هواپیمای بدون سرنشینی که در حمله به (نفتکش) «مرسر استریت» مورد استفاده قرار گرفته از قلمرو ایران به پرواز در آمده است.

لازم به ذکر است حمله ادعایی به کشتی اسرائیلی مرسر استریت اوایل ماه گذشته در دریای عمان اتفاق افتاد و از همان ابتدا، رژیم صهیونیستی و به دنبال آن آمریکا، انگلیس، رومانی، کانادا و ناتو بدون ارائه هرگونه شواهدی، با استفاده از تعابیر نامطمئنی چون «به احتمال زیاد ایران پشت ماجرا است» یا «در این حمله از یک یا تعداد بیشتری پهپاد استفاده شده است»، انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی ایران نشانه گرفتند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • اصغر
    0

    تو كه هيچي جد و آبادت هم نمي تونين جلوي ما رو بگيريد

  • خیزران
    0

    اون کسی که دستور حمله رو داد یه لحظه فکرنکرد خدمه اون کشتی چه گناهی دارن چرا ۲تاخانواده باید عزیزهاشونو ازدست بدن.

  • آریایی
    0

    ادعاهای نتیانیاهو در باره تورغوز آباد و اسناد محرمانه هسته ای رو هم میگفتید بی اساس و دروغه ولی بعد معلوم شد راست بوده !!!!!!!!

  • ح ن
    1

    برنامه هسته ای ایران متکثّرتر و پیچیده تر از آنیست که اسرائیل و هم پیمانان اسرائیل بتونن با عملیات خرابکارانه و ایذایی، جلوی آنرا بگیرند. نهایتاَ میتونن ضرباتی وارد کرده و خساراتی را تحمیل کنند ولی هرگز نمیتونن حرکت رو به جلوی آنرا بکلی متوقف کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها