مادر شهید شهریاری فوت کرد/ صالحی پیام تسلیت داد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت مادر شهید شهریاری را تسلیت گفت.

مادر شهید شهریاری فوت کرد/ صالحی پیام تسلیت داد

صبح امروز، مادر شهید مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
براساس گفته برادر شهید شهریاری امروز مراسمی برای این مادر شهید برگزار نخواهد شد و مراسمات تشییع و خاکسپاری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت مادر شهید شهریاری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انالیه راجعون
با دریغ و افسوس بسیار خبر رحلت والده مکرمه شهید والامقام و فرزند معنوی خویش، دکتر مجید شهریاری را دریافت نمودم. آن بانوی پرهیزگار، علاوه بر دلدادگی تام و تمام به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، دردانه ای کم نظیر و دانشمندی متقی را در دامان پاک خویش پرورش داد که به چهره تابناک و نماد و نماینده اصیل صنعت هسته ای کشور تبدیل شد و با خون پاک خود، درخت دانش و فضیلت را در عصر و زمانه ما آبیاری نمود. اگرچه ماهمچنان داغ فراق آن نور چشم و فرزند برومند را به دل داریم و در غم هجران آن ماه تابان سوگواریم اما خود را با این وعده تخلف ناپذیر الهی تسلی میدهیم که آن شهید میدان علم و عمل، اکنون بر خوان نعمت بیکران الهی نشسته و مادر داغدار و صبور او در این ضیافت آسمانی به فرزند رشید و شهید خویش پیوسته است.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن فقیده سعیده، فقدان این بانوی مومنه را به ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار استان زنجان به ویژه خاندان جلیل القدر شهریاری و وابستگان و دلبسته گان آنان تسلیت عرض می نمایم.

"وسلام و درود خداوند بر او باد، روزی که زاده شد، روزی را که چشم از جهان فروبست و روزی که برانگیخته خواهد شد."

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • م
    0

    اگر واقعا به فرزند معنوی خویش ایمان و باور قلبی دارید ، چرا مخالفان ایشان را به پست های مدیریتی نشاندید؟ چرا راه شهریاری که همانا مبارزه با فساد بود را ادامه ندادید؟

  • عرفان
    0

    بر بانیان لو دادن دانشمند هسته ای ایران لعنت انانی که افتخار افریدن زیر خاک انان که نابود کردن سکه

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    خداییش بیامرزد وبا حضرت زینب (س)محشور شود ان شالله

  • ابراهیم
    0

    به نام حق تعالی روح مادران وپدران شهدا شاد. معاندینی که امروز در پی طتهیر تروریستها در اروپا و غرب در حال محاکمه ساختگی هستتد و بدانند و میدانند و خوب است مردمانی که از سر عدم اطلاع با آنها همراهی میکنند هم بدانند امروز اگر معاندین و براندازها به نیات شوم خود برسند حمام خون براه میاندازند. پاینده باد ایران اسلامی

  • ما ملت امام حسینیم (مهری )
    0

    مستقیم رفت بهشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها