رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

خبرنگاران میبد صاحبِ خانه شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: خانه خبر میبد با بهره‌گیری از فضای ایجاد شده، مکانی برای دورهمی خبرنگاران شهرستان خواهد بود.

خبرنگاران میبد صاحبِ خانه شدند

هادی زارع در اولین نشست خانه مطبوعات میبد که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ی این شهرستان برگزار شد، در این باره تصریح کرد: مکان ایجاد شده که با پیگیری و بودجه فرمانداری به بهره‌برداری رسیده است، اکنون در اختیار خبرنگاران میبد قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: خانه مطبوعات، یک انجمن صنفی غیردولتی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور مربوط به آن، هیچ گونه دخالتی ندارد و تنها پیگیر مشکلات و مسائل مطرح شده از طرف انجمن خواهد بود.

زارع با بیان این که آموزش تخصصی در حوزه رسانه مورد تاکید امام جمعه شهرستان میبد بوده است، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تامین هزینه آن و ارائه تسهیلات با بهره اندک جهت رفع مشکلات خبرنگاران در دستور کار دفتر امام جمعه و فرمانداری قرار گرفته که به زودی اجرایی خواهد شد.

سرپرست خانه مطبوعات و رسانه میبد نیز در این نشست از همکاری خبرنگاران جهت راه‌اندازی خانه مطبوعات قدردانی و این اقدام را جهت پیگیری مطالبات رسانه‌ها و تامین امکانات رفاهی برای آنها ضروری دانست.

احسان دست برآورده رویکرد آموزشی خانه مطبوعات میبد و دعوت از مدیران خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران و بیان تجربیات آنها را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت خبرنگاران دارای تحصیلات آکادمیک و بهره‌گیری از فضاهای آموزشی شهرستان در این راستا از مهمترین اولویت‌های خانه مطبوعات میبد خواهد بود.

در این نشست که پنجشنبه شب گذشته برگزار شد، هر کدام از خبرنگاران حاضر در جلسه نیز به بیان مشکلات این حوزه اعم از بیمه خبرنگاری، تامین وسایل و تجهیزات کاری و تعامل بیشتر مسئولان با رسانه‌ها و دیگر موارد مربوطه پرداختند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها