فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف بیش از نیم کیلوگرم هروئین از شکم تبعه افغان در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین از شکم یک تبعه افغان، دستگیری سه نفر سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان طی دو عملیات خبر داد.

کشف بیش از نیم کیلوگرم هروئین از شکم تبعه افغان در اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین با همکاری یک تبعه افغان به صورت انباری از کشور افغانستان به صورت عمده در سطح شهرستان می‌ کنند مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران نهایتاً با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمین مورد نظر شدند، افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور بجنورد به اسفراین (پلیس راه) و در اقدامی غافلگیرانه متهمان را که در یک آژانس در حال حرکت بودند متوقف و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی اعلام کرد: ماموران با هماهنگی قضایی، تبعه افغان را به بیمارستان منتقل و با تحت نظر قرار دادن متهم مقدار ۶۱ بسته حدوداً ۱۰ گرمی به میزان ۶۰۰ گرم هروئین از شکم متهم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این دو عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو حامل تبعه افغان توقیف شد تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد نمی‌دهد و از شهروندان عزیز انتظار می‌ رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها