فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۱۴۶ کیلو مواد افیونی در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۴۶ کیلو مواد افیونی شدند.

کشف ۱۴۶ کیلو مواد افیونی در گلستان

سردار سعید دادگر اظهار کرد: در یکی از این عملیات‌ ها، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، یکی از سوداگران مرگ را در این شهرستان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار ۱۰۱ کیلو شیشه کشف شد.

وی افزود: ضمن اینکه در عملیات دیگری در شهرستان رامیان، مأموران پس از یکسری بررسی‌ های میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عوامل فروش مواد مخدر شدند که در بازرسی از منزل متهم، ۴۵ کیلو حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این دو عملیات، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

دادگر در ادامه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد استان در عملیاتی دیگر پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فردی را که به‌صورت غیرمجاز در زمینه توزیع داروها و شربت‌های ترک اعتیاد در گرگان فعالیت داشت شناسایی کنند.

وی افزود: در بازرسی از منزل متهم ۱۵۹ هزار سی‌سی شربت متادون کشف و یک نفر دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تن و ۱۶۹ انواع مواد افیونی در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد ضمن اینکه تعداد ۴۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شده است.

دادگر تصریح کرد: در همین راستا ۱۳۰ قاچاقچی و یک هزار و ۵۰ خرده فروش دستگیر و ۳ هزار و ۶۶۰ معتاد متجاهر در محلات پر خطر جمع‌ آوری شدند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها