جوینده کار، دزد شد!

جوان 24 ساله ای که وارد یک باند سرقت شده بود، بعد از دستگیری توسط ماموران کلانتری سپادمشهد، ادعا کرد: من به دنبال یافتن کار از شهرستان به مشهد آمده بودم که وارد باند سرقت شدم!

جوینده کار، دزد شد!

ماموران کلانتری سپادمشهد در پی کسب اطلاعاتی از منابع خبری، مبنی بر این که افرادی اقدام به گوشی قاپی می کنند، بلافاصله وارد عمل شدند و دو جوان 24 و 29 ساله را در حالی به دام انداختند که بررسی ها نشان داد،جوان 29 ساله سابقه دار و سرکرده یک باند زورگیری و گوشی قاپی است بنابراین ماموران تجسس با نظارت و هدایت سرگرد عامری (رئیس کلانتری) و با مجوزهای قضایی به بازرسی مخفیگاه سارقان پرداختند. در این عملیات مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در حالی کشف شد که چند دستگاه تلویزیون، گوشی تلفن همراه و لوازم دیگر سرقتی نیز به دست آمد.

در همین حال یکی از اعضای این باند در اعترافات خود گفت: مدتی قبل از تربت جام به مشهد آمدم تا کاری برای خودم پیدا کنم اما زمانی که در جست وجوی شغل مناسبی بودم با «وحید» (سرکرده باند) آشنا شدم او مرا با خودش به گوشی قاپی برد. وقتی دیدم درآمدش خوب است و کسی هم مرا نمی شناسد به سرقت هایم ادامه دادم و عضو باند «وحید» شدم.

این در حالی است که به تازگی به مصرف مواد مخدر از نوع حشیش هم آلوده شده‌ام و برای تامین هزینه های اعتیادم با دیگر اعضای باند همکاری می کردم. این جوان 24 ساله که سابقه کیفری ندارد، در ادامه به سرقت از دو منزل مسکونی در خیابان چمن مشهد در حالی اعتراف کرد که موتورسیکلت کشف شده از متهمان هم دارای سابقه سرقت است. بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها