خرید ۴۰۰ سکه طلا با جعل چک میلیاردی

مرد شیاد که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به جعل یک فقره چک‌ بانکی به‌مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بود، دستگیر شد.

خرید ۴۰۰ سکه طلا با جعل چک میلیاردی

سردار عبدالله حسنی سمنان صبح دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شکایت نماینده شرکت نفت سپاهان تهران مبنی بر جعل یک فقره چک‌بانکی، بلافاصله پرونده‌ای با این موضوع در پلیس آگاهی استان سمنان تشکیل شد و مسأله با حساسیت مورد پیگیری مأموران انتظامی قرار گرفت.

مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان در بررسی‌های نخستین دریافتند که یک فقره چک به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که اصل آن در خزانه‌داری شرکت موجود است، توسط فرد یا افراد متخلف جعل شد.

با توجه به اینکه این چک توسط جاعلان در یکی از شعب بانک سپه شهرستان سمنان نقد شده بود مجرمان پس از دریافت وجه بلافاصله اقدام به خرید ۴۰۰ سکه تمام بهار آزادی و یک کیلوگرم طلا در پایتخت کرده بودند.

حسنی با اشاره به حساسیت و پیچیدگی پرونده بیان کرد: پلیس با تشکیل کارگروه ویژه و انسجام نیروهای عملیاتی و با کمک مأموران هوشیار پلیس آگاهی استان سمنان توانست دو نفر از متهمان را با همکاری ناجا در استان گلستان شناسایی کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام خبر دستگیری عامل اصلی جعل چک‌ بانکی در یکی از شهرستان‌های استان گلستان افزود: پیگیری‌های پلیس برای دستگیری همدست دیگر وی نیز ادامه دارد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها