رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان:

ساوه نفس کم آورده است/ مردم کمک کنند

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه از خیرین و آحاد مختلف مردم دعوت کرد تا در طرح اهدای نفس به منظور اهدای کپسول اکسیژن و مانومتر برای استفاده بیمارانی که در منزل قرنطینه هستند، مشارکت کنند.

ساوه نفس کم آورده است/ مردم کمک کنند

لقمان حسینی اظهار کرد: با توجه به اوج گیری میزان مبتلایان به بیماری کروناویروس و ابتلای دسته جمعی و درگیری چند نفر از اعضای یک خانواده با این بیماری و محدودیت در پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی شهرستان، جمعیت هلال احمر ساوه در عمل به رسالت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه از سال گذشته اقدام به تجهیز و راه اندازی بانک امانات پزشکی کرده است.

وی افزود: با راه‌اندازی و تجهیز بانک امانات پزشکی در این شهرستان برخی اقلام نظیر کپسول اکسیژن، ویلچر، تخت بیمار، عصا، واکر و ... به صورت رایگان در اختیار نیازمندان و درخواست کنندگان قرار گرفته تا بتوانند در مدت زمان قرنطینه خانگی بیماران کرونایی از این تجهیزات در منزل استفاده کنند.

حسینی با اشاره به اینکه بانک امانات پزشکی با مشارکت خیرین شهرستان تجهیز و راه‌اندازی شده است، افزود: در سویه جدید ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان، میزان متقاضیان و مراجعین برای دریافت خدمات از بانک امانات پزشکی هلال احمر افزایش یافته است و اقلامی که در این بانک نگهداری می‌شود، بویژه کپسول اکسیژن، پاسخگوی نیاز مراجعین نیست.

وی تصریح کرد: نظر به افزایش درخواست برای دریافت کپسول اکسیژن از عموم مردم و خیرین تقاضا می شود با اهدای کپسول اکسیژن یا مانومتر به بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر ساوه در این امر که با عنوان طرح "اهدای نفس" نامگذاری شده است، مشارکت کنند تا بتوان پاسخگوی نیاز مراجعین بود.

رئیس هلال احمر با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۱۰ نفر از خدمات بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر ساوه استفاده کرده اند، افزود: اقلام اهدایی از سوی مردم و خیرین در بانک امانات نگهداری و بنا به درخواست مردم و نیازمندان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها