مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س):

روزانه ۲۰۰ فوتی کرونایی داریم

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) عنوان کرد: در پیک فعلی کرونا روزانه نزدیک به ۲۰۰ متوفای کرونایی و۲۰۰ فوتی غیر کرونایی داریم که مجموع اموات بهشت زهرا تهران در این روزها حدود ۴۰۰ فوتی است.

روزانه ۲۰۰ فوتی کرونایی داریم

سعید خال اظهار داشت: نیروهای بهشت زهرا در تمام روزها و تعطیلی‌ها مشغول فعالیت هستند و امیدواریم شاهد کاهش آمار باشیم.

وی درباره قبور رایگان نیز گفت: هرکس درخواست دارد، می‌ تواند از سه طبقه یک طبقه را رایگان دریافت کند. بیشترین قیمت قبور نیز طبقه‌ ای ۲۵ میلیون تومان و کم‌ ترین قیمت هم طبقه‌ ای رایگان است.

خال ادامه داد: در سالن‌ های تطهیر نیز هوشمند سازی انجام شده و طرح وان‌ های هوشمند اموات اجرا شده است.

وی درباره توسعه بهشت زهرا(س) گفت: در حال تلاش هستیم که بهشت زهرا را توسعه دهیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) عنوان کرد: پیش بینی می‌ کنیم که بهشت زهرا سه تا پنج سال ظرفیت داشته باشد اما در تلاشیم این زمان را افزایش دهیم.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا کنون چهار میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۴۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌ اند و بیماری کووید ۱۹ جان ۱۰۷ هزار و ۱۵۱ نفر را نیز تا کنون در کشورمان گرفته است.

همچنین چهار میلیون ۱۷۵ هزار و ۴۰۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تا کنون بهبود یافته‌ اند.

وزارت بهداشت اعلام کرد هم‌ اینک ۳۰۶ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهرستان در شرایط نارنجی و ۳۲ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین تاکنون ۱۸ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۴۵ شهروند ایرانی دوز نخست واکسن کرونا و هفت میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۸۱ نفر دوز دوم آن را تزریق کرده و واکسینه شده‌ اند.

بر این اساس، مجموع واکسن های تزریق شده در ایران به ۲۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۱۲۶ دوز رسیده است.

"پاندمی کرونا" در سطح جهان ۲۱۷ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۴۳ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۷۸ نفر را گرفته است. ۱۹۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۵۳ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

منبع: ایرنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها