تزریق «متیل پردنیزولون» به جای «فایزر» به ۱۵ نفر در استان مرکزی/ قیمت: ۵۰ میلیون تومان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تاکنون هیچ واکسن فایزری به استان مرکزی وارد نشده است.

تزریق «متیل پردنیزولون» به جای «فایزر» به ۱۵ نفر در استان مرکزی/ قیمت: ۵۰ میلیون تومان

دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: در یکی از شهرستان های استان متاسفانه با قیمت‌های بسیار بالا آمپول متیل پردنیزولون به جای واکسن کرونایی "فایزر" به فروش رسیده و تزریق شده است.

وی افزود: گفته شده قیمت هر دو دوز واکسنی که تزریق شده حدودا ۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

وی از مردم خواست، فریب سودجویان و دلالان این حوزه را نخورند چراکه هنوز به طور رسمی واکسن "فایزر" وارد کشور نشده و اگر هم کسی به صورت قاچاق آورده باشد، از چرخه اصولی و بهداشتی حمل نشده است.

دکتر جمالیان گفت: اینکه روی یک جعبه آرم و نام یک برند خاصی زده یا حک شده باشد، اصلا دلیلی برای اصل بودن یا حتی واکسن بودن محتویات داخل آن نیست.

متولی سلامت استان مرکزی افزود: در این شهرستان، متاسفانه از اعتماد و عدم آگاهی مردم سوء‌استفاده شده و به حدود ۱۵ نفر(تاکنون شناخته شده و احتمالا این تعداد بیشتر هم خواهد شد) این واکسن تقلبی تزریق شده و کارت واکسن نیز صادر شده است.

وی افزود: خوشبختانه واکسیناسیون در استان مرکزی با سرعت خوبی در حال پیگیری است و تقریبا در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شود.

وی تاکید کرد: این عملکرد خوب با تلاش همکاران دانشگاه به خصوص معاونت بهداشت و البته همکاری سایر نهادها از جمله سپاه و هلال احمر و ... در حال انجام است و تا نهایی شدن و واکسینه شدن کل جامعه نیز ادامه خواهد داشت.

متولی سلامت استان مرکزی در پایان از مردم خواست به هیچ وجه به دلالان و شیادان این حوزه اعتماد نکنند و واکسن های خود را در زمان های اعلام شده فقط در مراکز معرفی شده و دولتی بزنند.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • فرداد
    0

    وقتی مردم ساده لوح و بهتر بگوئیم هالو باشند معلومه واکسن قلابی را میتوان ۵۰ ملیون فروخت ،البته درامد کلان بدون درد سر یا به عبارت دیگر سرقت از مردم فلاکت زده باعث می شود که براحتی ۵۰ ملیون برای واکسن پرداخت شود .

  • کاربر ناشناس
    0

    نعع

  • کاربر ناشناس
    0

    نععهع

  • کاربر ناشناس
    0

    نععهعع

  • کاربر ناشناس
    0

    نععهع

  • کاربر ناشناس
    0

    نععه

  • کاربر ناشناس
    0

    نععه

  • کاربر ناشناس
    0

    تو دوز و کلک جلو دارترین کشور دنیاهستیم حتی برای پول از کرونا هم پول در میاریم‌

  • قلندر واقعی
    0

    بریدم به این بلبشو و مردم نامرد بی دین آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا لعنت بر امواتتان لقمه حرام تبدیل میشود به غده سرطان حنجره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها