معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

مرگ ۳۳ نفر طی یک روز/ پذیرش ۵۲۱ بیمار جدید کرونایی در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی یک شبانه روز گذشته تعداد ۵۲۱ بیمار جدید در بیمارستان های استان فارس پذیرش و بستری شده‌ اند.

مرگ ۳۳ نفر طی یک روز/ پذیرش ۵۲۱ بیمار جدید کرونایی در فارس

عبدالرسول همتی گفت: طی ۱۸ ماه گذشته یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۵۱۴ مورد تست PCR و ۱۶۱ هزار و ۷۶۵ مورد تست سریع در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، از افراد مشکوک دارای علائم، گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۴۱۲ هزار و ۵۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است، گفت: از این تعداد ۳۶۲ هزار و ۳۷۸ نفر از ابتدا تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌ اند.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از مرگ ۳۳ بیمار دیگر طی شبانه روز گذشته در فارس، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۶۱۷۶ بیمار مبتلا به کروناویروس در استان فارس جان خود را از دست داده‌اند.

همتی با یادآوری اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۱۴ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است، افزود: فعالیت مراکز واکسیناسیون در سطح استان به شدت و قوت در حال انجام است و به زودی با دریافت محموله جدید واکسن، این فعالیت به صورت گسترده تری ادامه می یابد.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز گفت: همچنان بهترین راه حمایت از مدافعان سلامت و کنترل بیماری و رهایی از این بحران را تعهد به اصول و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی با دیگران و پرهیز از حضور در تجمعات، دورهمی های خانوادگی و مراکز شلوغ و پرتردد است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها