ساخت استادیوم بین المللی هاکی روی چمن آغاز شد/ کمک ۳۰۰ هزار دلاری آسیا برای چمن زمین هاکی آزادی

استادیوم بین المللی هاکی روی چمن به مساحت هشت هزار متر در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی تهران ساخته می‌شود و کنفدراسیون آسیا هم برای ساخت چمن این استادیوم مبلغ ۳۰۰ هزار دلار کمک می‌کند.

ساخت استادیوم بین المللی هاکی روی چمن آغاز شد/ کمک ۳۰۰ هزار دلاری آسیا برای چمن زمین هاکی آزادی

رئیس فدراسیون هاکی ایران گفت: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی زمینی به مساحت هشت هزار متر در اختیارمان گذاشت تا استادیوم بین المللی هاکی روی چمن را تاسیس کنیم که با ساخت آن می‌توانیم میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی را نیز برعهده بگیریم.

بهرام قدیمی افزود: کار ساخت این استادیوم بین المللی را آغاز کرده‌ایم و کنفدراسیون آسیا برای چمن این مجموعه ورزشی مبلغ 300 هزار دلار کمک کرده است که چمن از آلمان وارد ایران می‌شود و بعد از تکمیل فرایند ساخت و به بهره برداری رسیدن زمین چمن، ساختمان و رختکن را هم می‌سازیم.

وی با اشاره به گسترش هاکی در آموزش و پرورش اظهار داشت: با کمک کنفدراسیون هاکی آسیا تجهیزات ورزشی این رشته وارد کشور می‌شود که در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهیم.

رئیس فدراسیون هاکی همچنین به مسابقات هاکی روی چمن اشاره کرد که آذرماه در کشور مالزی برگزار می‌شود و ادامه داد: کمیته فنی شرایط تیم ملی را بررسی و سپس درباره حضور تیم ملی در این رقابت ها تصمیم گیری می کند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها