عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

با سرمایه‌گذاری شستا طرح تولید کاغذ سنگی در استان اجرا می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هر فرد، گروه، نهاد اقتصادی با هر نگرش و دیدگاهی که بتواند برای مردم کار کند و غبار محرومیت را از استان بزداید، مورد حمایت مجمع نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس خواهد بود.

با سرمایه‌گذاری شستا طرح تولید کاغذ سنگی در استان اجرا می‌شود

نماینده مردم ایلام در نشست با اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ صنعت استان شستا در بخش معادن و صنایع معدنی استان ایلام سرمایه گذاری می‌کند و با مطالبه گری جدی از مدیر وقت شستا و اخذ مجوز لازم از وی، طرح تولید کاغذ سنگی در استان اجرا می‌شود.

ویلا بیان اینکه براساس اطلاعات دریافتی از سازمان صمت به عنوان متولی صدور مجوزهای مربوطه، سرعت کار و پیشرفت فیزیکی طرح مطلوب است، افزود: تاکنون مجوز استخراج ماده معدنی کربنات کلسیم در حوزه شهرستان چرداول جهت تامین بخشی از مواد اولیه طرح صادر و مطالعات شناسایی ذخایر معدنی در شهرستان هلیلان نیز در حال انجام است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مکان یابی و محل اجرای کارخانه فرآوری و تولید محصول کاغذ از کربنات کلسیم توسط کارشناسان سازمان صمت انجام شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می شود.

بسطامی با اشاره به میزان سرمایه گذاری شستا در این پروژه ادامه داد: 250 میلیارد تومان در بخش فرآوری و 50 میلیارد تومان نیز در بخش معدن به صورت مستقیم توسط شستا سرمایه گذاری می شود.

وی اضافه کرد: حضور شستا در ایلام می تواند بستر و زمینه حضور دیگر شرکت های دولتی و سازمان های توسعه ای در پروژه های توجیه دار استان ایلام فراهم کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: با صدای بلند اعلام می کنیم هر فرد، گروه، نهاد اقتصادی با هر نگرش و دیدگاهی که بتواند برای مردم کار کند و غبار محرومیت را از استان بزداید، مورد حمایت مجمع نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس خواهد بود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها